ID : 11636935
امام جمعه مهردشت از مسئولین خواستار شد

سریعاً بلاتکلیفی مالکیت زمین درمانگاه مهردشت مشخص شود/ بلوار شهر به تمثال شهدا مزین شود


امام جمعه بخش بهمن: دستگاه های ذی ربط و مسئولین تکلیف زمینه هایی که برای احداث درمانگاه مهردشت در نظر گرفته شده را مشخص کنند، چرا که ما روی هر زمینی دست می گذاریم بر سر آن اختلاف است.

انتخاب آیت الله یزدی توسط خبرگان الگویی برای دیگر دستگاه ها

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه مهردشت با اشاره به انتخاب آیت الله یزدی توسط مجلس خبرگان اظهار داشت: این انتخاب، بسیار متین، و بجا بود و می تواند الگویی برای دیگر دستگاه ها باشد.


حجت الاسلام علیزاده با یادآوری بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: دشمن با بهانه تغییر رفتارِ نظام می خواهد ملت ایران از لوازم حتمی حرکت به سمت تحقق آرمان های خود و اجرای اسلامِ کامل کوتاه بیاید و این هدف، در واقع همان تغییر نظام است.


علیزاده اضافه کرد: دشمن ما آمریکا خود اوضاع به هم ریخته ای دارد، سناتورهای امریکایی رسماً اعلام می کنند اگر این دولت برود تعهدات او کأن لم یکن تلقی می شود، آیا این نهایت فروپاشی اخلاق سیاسی و متلاشی شدن درونی نظام آمریکا نیست؟

 

درخواست مزین کردن بلوار شهر به تمثال شهدا
وی ضمن گرامیداشت روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید تصریح کرد: امروز  همه‌ی مردم و مسئولین این نظام مقدس بدانند که بر سر سفره شهدا نشسته اند. باید در این روزهای پایانی سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» عملکرد خود را در قبال مردم، خصوصا شهدا سنجید و قضاوت کرد که در مقابل خون شهدا، انقلاب و مردم چه کردیم.


امام جمعه بخش بهمن سپس از مسئولین و مردم بخش بهمن درخواست کرد: همه کمک کنند تا انشاء الله بلوار شهر به تمثال شهدای بخش مزین شود و شهر با تصاویر شهدا زیباتر شود.


علیزاده بیان کرد: یکشنبه 24 اسفند  سالروز انفجار بمب در مراسم نماز جمعه تهران توسط منافين كوردل در سال 1363می باشد، در اين جنايت 14 نفر شهيد و 88 نفر مجروح شدند. مقام معظم رهبري حضرت آيت ‏اللَّه خامنه‏اي كه در آن زمان در مقام رياست جمهوري و امامت جمعه تهران در حال ايراد خطبه‏هاي نماز بودند که پس از انفجار بمب، بدون هيچ گونه تزلزلي به خطبه‏ها ادامه دادند و اين امر موجب تقويت روحيه ضد استكباري نمازگزاران و امت شهيد پرور ايران شد.


تکلیف مالکیت زمین درمانگاه مهردشت مشخص شود
وی در پایان متذکر شد: دو قطعه زمین اهداء شده جهت احداث درمانگاه مهردشت در ورودی و خروجی شهر در نظر گرفته شده است و کار نقشه برداری آن انجام شده است.


امام جمعه مهردشت تاکید کرد: بقیه امور مربوط به کارشناسان بهداشت می باشد که یکی از این دو زمین را با توجه به شرایط شهر مهردشت به تایید برسانند.  البته بنیاد مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی و مسئولین باید تکلیف این زمینه ها را مشخص کرده و مشکل آن را حل کنند چرا که ما روی هر زمینی دست می گذاریم بر سر آن اختلاف است.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.