ID : 35771954
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

سفره‌های آب زیرزمینی پاسخگوی نیاز آب شرب مردم یزد نیست


مدیر کل مدیریت بحران استان یزد گفت: این موضوع مشخصی است که وضعیت آب استان یزد مناسب نیست و سفره‌های آب زیرزمینی در استان پاسخگوی نیاز آب شرب مردم یزد نیستند.

هادی هادی نسب با اشاره به تعرض‌های پیاپی به تاسیسات خط انتقال آب به یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: مدیریت بحران در این مواقع وظیفه پشتیبانی برای تامین لوزام و ادوات لازم را برای به عهده دارد که از طرق مختلف این کار انجام می‌شود و بحث کارشناسی در خصوص آب به حوزه آب منطقه‌ای استان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه آب اولین نیاز مردم است و بدون آب بحران به وجود می‌آید، افزود: این موضوع مشخصی است که وضعیت آب استان یزد مناسب نیست و سفره‌های آب زیرزمینی در استان پاسخگوی نیاز آب شرب مردم یزد نیستند و باید آب شرب مردم از طریق انتقال آب از مسیر کوهرنگ و یا مسیرهای دیگر تامین شود و در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد عنوان کرد: مسائل پیش آمده و تخریب‌های خط انتقال آب به یزد باید به گونه‌ای اصلاح  و مدیریت شود تا شاهد اینگونه خرابکاری‌ها نباشیم.

هادی‌نسب با بیان اینکه خشکسالی اولین بحرانی است که استان یزد با آن مواجه است، افزود: اکنون 17 سال است که با توجه به کاهش بارندگی در استان خشکسالی دامن‌گیر یزدی‌ها شده و در حوزه‌های مختلف کشاورزی، شرب و ... مشکل ایجاد کرده است و امیدواریم در ادامه با بارش‌های فراوان مواجه باشیم.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.