ID : 23548546
امام جمعه بخش بهمن:

سقوط نهاد خانواده؛ هدف اصلی دشمنان و برخی شبکه‌های اینترنتی است


امام جمعه بخش بهمن در جمع بانوان گفت: برای پشرفت جامعه باید نهاد خانواده را محکم کرد و همچنین برای ساقط کردن آن، باید خانواده را به انحراف کشید.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در جمع خواهران بسیجی در امامزادگان مهردشت اظهار کرد: در هر جامعه ای نقطه پیشرفت و سقوط، نهاد خانواده است. برای پشرفت جامعه باید نهاد خانواده را محکم کرد و همچنین برای ساقط کردن آن، باید خانواده را به انحراف کشید.


وی افزود: لذا یکی از اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای و همچنین بعضی سایت های اینترنتی فروپاشی کانون خانواده ها می باشد و همچنین اهدافی که دشمن با استفاده از این شبکه ها و سایت ها دنبال می کند، عبارتند از:


علیزاده بیان کرد: ترویج خانواده های بی قید در مقابل خانواده های سنتی؛ خانواده های مورد نظر دشمن نباید در قید و بند قواعد سنتی باشند به ویژه سنت هایی که ریشه دینی دارند و مانع بسیاری از انحرافات می شوند.


امام جمعه تصریح کرد: ترویج خیانت زن و شوهر؛ در حالی که امروز ما می بینیم در جوامعی هم که پایبند به دین نیستند، وفاداری زن و شوهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این پایبندی خود سد محکمی در برابر بسیاری از انحرافات می باشد.


وی گفت: از بین بردن قبح و زشتی ارتباط دختر و پسر غرب؛ متاسفانه تنها به قبح زدایی ارتباط دختر و پسر بسنده نکردند و هدف اصلی در این زمینه ارزشی کردن این ارتباط و ضد ارزشی کردن عدم ارتباط است.


این مقام مسئول عنوان کرد: ایجاد بلوغ زود رس جنسی؛ در بدن انسان غددی جنسی وجود دارد که به صورت طبیعی در سن مشخصی فعال می شود. حال جامعه ای که پسرها و دخترها زودتر از زمان طبیعی با غریزه جنسی آشنا شوند و سال ها بعد ازدواج کنند، چه اتفاقی می افتد؟


علیزاده تاکید کرد: تماشای صحنه ها و داستان های جنسی در شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی از اصلی ترین عوامل بلوغ زود رس است.


وی ابراز کرد: در چنین شرایطی خانواده ها باید بیشتر مراقب خود و فرزندان شان باشند، چرا که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، بیصدا و پرخطر است.


انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.