ID : 37557459
استاندار یزد:

سند آمایش، محور همه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت


استاندار یزد اظهار داشت: با ‌اجماعی که بر مبنای این سند در استان به وجود می‌آید، سند آمایش سرزمین استان محور همه فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش یزدرسا، محمدعلی طالبی شب گذشته در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد گفت: اجرای برنامه‌ها برای سال آینده باید طبق سند آمایش و در نظر گرفتن شرایط اجرا شود تا نتایج مفیدی برای مردم و توسعه استان به دنبال داشته باشد.

وی افزود: انتظار این است که سند آمایش استان با همکاری و تعامل خوبی که بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی از نخبگان در حوزه‌های مختلف‌ وجود دارد به جمع‌بندی خوبی برسد.

استاندار اظهار داشت: ‌باید نقص‌های موجود در سند آمایش در تعامل با مدیران دستگاه‌های مختلف و اعمال نقطه‌نظرات آن‌ها در سند برطرف شود و همه دستگاه‌های اجراکننده این سند نسبت به موارد موجود در سند آمایش توجیه شوند.

طالبی خاطرنشان کرد: توسعه همه‌جانبه و متوازن استان  در گرو برنامه‌محوری دقیق و توجه خاص به سند آمایش است که و باید تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق آن وظایف را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در سند آمایش،  تمام راهبردها و جهت‌گیری‌های مورد نیاز و اساسی بر اساس مناطق مختلف با توجه به محدویت‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد مشخص شده است.

استاندار یزد عنوان کرد:‌ هیچ برنامه‌ای نباید مغایر با سند راهبردی و آمایش سرزمین در استان تنظیم و اجرا شود و انتظار داریم عزم مشترکی در استان برای اجرای این سند شکل گیرد.

طالبی یادآور شد: با ‌اجماعی که بر مبنای این سند در استان به وجود می‌آید، سند آمایش سرزمین استان محور همه فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.