ID : 38559964
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی يزد:

سهم استان یزد از یک میلیارد یورو وزارت بهداشت در مرحله سوم مشخص می‌شود


وفایی نسب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی يزد گفت: سهم استان یزد از یک میلیارد یورو وزارت بهداشت در مرحله سوم مشخص می‌شود.

محمد رضا وفائی نسب در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص سهم استان یزد از یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی در بحث کرونا گفت: تا این لحظه یک میلیارد یورو به صورت کامل به وزارت بهداشت پرداخت نشده اما بخشی از این مبلغ واریز و توزیع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی يزد اضافه کرد: این مبلغ در مرحله دوم و سوم پرداخت می شود که در مرحله سوم سهم استان یزد مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان یزد از لحاظ پزشکی، مهاجر پذیر است اذعان داشت: زمانی که بیماری کرونا وجود نداشت و بیماران از استان های دیگر به استان یزد می آمدند، استان از زیر ساخت های کافی برخوردار بود و به همین دلیل هیچ مشکلی بابت این موضوع در شرایط عادی نداشتیم.

وفائی نسب در مورد خدمات رسانی به بیماران غیر بومی در شرایط کرونا، گفت: الان استان یزد و کشور در شرایط خاصی قرار دارند و اگر بخواهیم در این شرایط به بیمار کرونایی از استان های دیگر خدمت رسانی کنیم، در بحث اکسیژن با کمبود مواجه خواهیم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی يزد اضافه کرد: البته زیر ساخت های این مورد در حال بررسی است که تمهیدات لازم ازجمله خرید کپسول و ارتقاء اکسیژن سازی و خرید دستگاه ها در حال انجام و از این بابت دیگر نگرانی نخواهیم داشت.

وی بابت وضعیت پرستاران شرکتی در بیمارستان های استان یزد، گفت: دولت بابت پرستاران شرکتی وعده هایی داده که هنوز هیچ اتفاقی نیافته است و تنها 31 مجوز اضافه صرفاً برای کسانی که در دوره قبل در آزمون شرکت و نمره لازم را کسب کرده اند  صادر شده است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.