ID : 9011402
گزارش؛

سوز زمستان، زیر پوست دانشجویان چشم انتظار!


تأمين سرويس هاي رفت و آمد را مي توان يکي از مهم ترين دغدغه هاي دانشجويان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي در ابتداي سال تحصيلي دانست.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، تأمين سرويس هاي رفت و آمد را مي توان يکي از مهم ترين دغدغه هاي دانشجويان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي در ابتداي سال تحصيلي دانست، حکايتي که در آغاز هر سال تحصيلي تکرار مي شود. اين موضوع براي دانشجویان دانشکده امین شهرستان خاتم  بسيار مهم است.

دانشجویان این  مرکز علمی شهرستان از نداشتن سرویس رفت و آمد رنج می برند.

باید به این نکته توجه کنیم اگر برای جذب دانشجو تلاش می کنیم باید بتوانیم حداقل امکانات را برای آنان فراهم کرد و برنامه مسئولین نباید صرفا جذب دانشجو باشد .

ارائه خدمات مختلف و ضروری به دانشجویان یکی از خواسته  به حق آنهاست

دانشکده امین یک از مراکز علمی شهرستان خاتم که حدود ده سال از افتتاح آن می گذرد و همه ساله شاهد حضور دانشجویان غیر بومی است.

فاصله دانشکده تا شهر زیاد است و دانشجویان برای تامین مایحتاج خود با  مشکل روبه رو هستند و باید یک مسافت طولانی را پیاده طی کنند  نبود یک سرویس مشکلاتی را برای  دانشجویان به وجود آورده است .

اکثر دانشجویان دانشکده دانشجویان غیر بومی تشکیل می دهد و جا دارد مسئولین محترم فکری برای آنان انجام دهند .

برای حل این مشکل به سراغ شهردار شهر رفتیم .

افخمی قول های در این زمینه به خبرنگار طنین خاتم دادند اینجا می طلبد که مسئولین دانشکده قدمی  در جهت حل مشکل دانشجویان بردارد و با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند .

کاری کنیم دانشجو وقتی با لبخند وارد شهرمان می شود با لبخند هم شهر را ترک کند.

انتهای پیام/ ع ب

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.