ID : 13115686
همزمان با اعیاد شعبانیه؛

سومین «شب آسمانی» در شهرستان اردکان نورانی شد +تصاویر


به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین علیه السلام محفل انس با قرآن و عترت با عنوان سومین «شب آسمانی» در شهرستان اردکان برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان گویا، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین علیه السلام محفل انس با قرآن و عترت با عنوان سومین «شب آسمانی» در شهرستان اردکان برگزار شد .

 

در این برنامه معنوی ، حاج حامد شاکرنژاد قاری ممتاز و بین المللی از مشهد مقدس به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت که مورد استقبال بسیار خوب حاضران قرار گرفت.


همچنین در این مراسم ، گروه تواشیح بصائر به اجرای برنامه پرداخت و با اجرای چندین برنامه حال و هوای خاصی به این مراسم معنوی بخشید .
تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان برجسته شهرستان اردکان و مدیحه سرایی توسط سید مهدی رضایی مداح آستان قدس رضوی از دیگر برنامه های مراسم جشن شب آسمانی بود.


گفتنی است که این مراسم به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام صادق (علیه السلام) صادقیه اردکان و با همکاری مسجد امام حسین (علیه السلام) و با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان و خیل کثیری از علاقمندان به کلام وحی در محل مسجد امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردکان برگزار شد.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.