ID : 16098664
فردا برگزار می شود

سوگواره «احلی من العسل» با حضور ۲ هزار دانش آموز در يزد


رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره كل آموزش و پرورش استان يزد از برگزاري سوگواره احلي من العسل با حضور دو هزار دانش آموز در يزد خبر داد

به گزارش یزد رسا، محسن گلستاني فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این سوگواره با حضور ۲ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوره اول در قالب ۴۰ هیئت دانش آموزی در استان برگزار می شود.

وي خاطرنشان كرد: این همایش با هدف آشنایی نسل جوان با زندگینامه شهدای جوان کربلا و هدایت احساسات پاک جوانان و نوجوانان به فضیلت های نیک و پسندیده برگزار می شود.

گستاني فر ادامه داد: این سوگواره همزمان با سراسر کشور در روز سه شنبه ۲۸ مهر ماه مصادف با (ششم محرم الحرام) به صورت همزمان رأس ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در مدارس و میعادگاه‌های سراسر استان با اجرای برنامه هماهنگ مدیحه سرایی در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ايشان برگزار می ‌شود.

وي تصریح کرد: این گردهمایی در شهر یزد به صورت متمرکز بین نواحی یک و دو در قالب دسته ها و هیئت های عزاداری دانش آموزی و در سوگ قاسم ابن الحسن، فرزند بزرگ امام حسن مجتبی (ع) در حسینیه آقا واقع در خیابان انقلاب برگزار خواهد شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.