ID : 23500979
امام جمعه بخش بهمن:

سپاه باید در مقابل نفوذ و استحاله فرهنگی دشمن بایستد


امام جمعه بخش بهمن در دیدار با پرسنل ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: سپاه باید در مقابل نفوذ و استهاله فرهنگی دشمن بایستد

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرمانده و جمعی از پرسنل پرسنل ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار حجت الاسلام رضا علیزاده به اهمیت حضور سپاه و بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: حضور پاسداران و بسیجیانی که با لباس بسیجی در نماز جمعه شرکت می کنند باعث ابهت و عظمت مضاعف نماز دشمن شکن جمعه می شود و به امام جمعه روحیه و جرأت بیشتری می بخشد.

علیزاده ادامه داد: زمانی صدام با کمک کشورهای مختلف  قصد براندازی انقلاب را داشت و جنگ 8 ساله مشکلات و دشواری هایی داشت اما امروز جنگ به مراتب سخت تری پیش رو داریم و باید در تمامی ابعاد از جمله نظامی خود را تقویت و بروز نماییم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ابزارهایی همچون تحریم، نفوذ و ... به دنبال استهاله فرهنگی است و بارها و بارها مقام معظم رهبری(حفظ الله) درباره این مسائل هم به مردم و هم به مسئولین تذکر داده اند و لازم است این موارد مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه بخش بهمن تأکید داشت: سپاه و بسیج باید بیش از پیش با اینگونه تهدیدات مقابله کند و مانند همیشه که در تمامی صحنه ها با قدرت و قوت عمل کرده در این زمینه نیز با استفاده از پتانسیل حلقه های صالحین به خوبی عمل نماید.

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.