ID : 3234620
امام جمعه تفت در دیدار با پاسداران این شهرستان:

سپاه باید پرچم دار «فرهنگ» و «اقتصاد» باشد


امام جمعه تفت در دیدار با پاسداران این شهرستان گفت: این سپاه است که امروز باید پرچم دار و جلودار این دو مقوله مهم «فرهنگ و اقتصاد» باشد تا مطالبات مهم رهبری تحقق یابد.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، صبح امروز پاسداران شهرستان تفت به مناسبت سالروز تشکیل سپاه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه تفت در این دیدار ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه و گرامیداشت واقعه صحرای طبس، اظهار داشت: سپاه پاسداران در اوایل انقلاب و بویژه در دوران دفاع مقدس خدماتی ارزنده ای را انجام داد که بر هیچکس پوشیده نیست؛ خدمات بزرگی که بر صفحات تاریخ نقش بسته و فراموش نخواهد شد و این باعث شده است تا امروز این نهاد مقدس از یک جایگاه معتبر و بسیار مهمی برخوردار باشد.

«حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری» افزود: تقش فعلی سپاه پاسداران علی رغم گذشت ۳۰ و چند سال از تاسیس آن نه تنها کمرنگ نشده است بلکه پررنگ تر شده و باید بشود چرا طبق فرمایش امام خمینی(ره) پاسداران و بسیجیان باید در وسط میدان باشند و غافل نشدن از دشمن و توطئه ها و حراست از انقلاب و کشور وظیفه این عزیزان است.

امام جمعه جدید تفت با اشاره به نامگذاری سال به «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» خاطرنشان کرد: هفت سال مقام معظم رهبری بیاناتشان در اول سال در رابطه با اقتصاد بوده و هست و امسال نیز فرهنگ به آن اضافه شده و کسانی که باید بیش از دیگران و مقدم بر همه این مطالبه رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند بسیجیان و سپاهیان هستند.

حجت الاسلام غفوری افزود: این سپاه است که امروز باید پرچم دار و جلودار این دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد باشد تا مطالبات مهم رهبری تحقق یابد.

وی با بیان اینکه شعار دادن آسان است و همه می توانند شعار دهند، تصریح کرد: برای تحقق یک مطالبه علاوه بر شعار باید کار اجرایی و عمل انقلابی صورت گیرد و من از شما عزیزان می خواهم تا در عرصه اقتصاد و فرهنگ شهرستان تفت وارد شوید و کار عملی، تحقیقاتی و اجرایی کنید چراکه شهرستان تفت از نظر اقتصادی و در آمد نیازمند  تولید درآمد و سرمایه گذاری بیشتر است و در عرصه فرهنگ نیازمند فعالیت فوق العاده ای می باشد؛ چراکه تفت، شهرستانی گردشگری و تفریحی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در ابتدای این دیدار با بیان اینکه از روح بلند شهدا و امام شهدا استمداد می طلبیم که ما را در پیمودن راه خود یاری نمایند، ادامه داد: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری نسبت به پاسداری از انقلاب اسلامی،همه مرهون تلاش مجدانه سپاه در تمام عرصه های دفاع از انقلاب و اسلام است .

« علی اصغر سلمانی» افزود: امروز نه تنها سپاه پاسداران بلکه همه نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم باید هوشیار بوده و برای حفظ اسلام و انقلاب تلاش نمایند و از دستاوردهای این انقلاب و اسلام که راحت بدست نیامده محافظت نمایند.

DSC00014

DSC00021

 

DSC00034

DSC00037

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.