ID : 38836881
نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد:

سکوت و زیاده‌خواهی خواص عافیت‌طلب و دنیاطلب، فتنه‌های 88 را رقم زد


آیت‌الله مدرسی نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: سکوت و زیاده‌خواهی خواص عافیت‌طلب و دنیاطلب، فتنه‌های 88 را رقم زد.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به تقارن حماسه 9 دی با ایام فاطمیه، گفت: با توجه به تقارن این دو مناسبت، می‌توان تاریخ آن‌ها را با یکدیگر تطبیق داد چون حوادثی که منجر به سبب شهادت حضرت زهرا (س) شد بخشی از آن مربوط به خواص دنیاطلب و عافیت‌طلب بود.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه سکوت عافیت‌طلبان و حرکت زشت دنیاطلبان، سبب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها شد، اظهار داشت: در تاریخ 9 دی و قبل از آن در فتنه 88 نیز خواص عافیت‌طلبی را می‌بینیم که در مقابل زیاده‌گویی‌های مستکبران سکوت می‌کنند و خواص منحرف، دنیاطلبی بودند که اتفاقات سال 88 را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: مسائلی که باعث مشابهت این دو جریان باهم می‌شود، همراهی جمعی از مردم در فضایی بود که برایشان غبارآلود کرده بودند. از صدر اسلام نیز فضا غبارآلود شد و آن‌ها نتوانستند راه حق و حقیقت را پیدا کنند. در جریان 9 دی نیز برخی این فضا را به وجود آوردند و مردم تردید پیدا کردند و اگر این غبار توسط رهبر معظم انقلاب زدوده نمی‌شد، نظام اسلامی همچنان نمی‌توانست به این توفندگی در مسیر قرار داشته باشد.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه در جریان 9 دی، پیمان‌نامه‌ها و عهدنامه‌هایی را توسط دشمنان اسلام و بعضی از غافلین نسبت به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری می‌بینیم که همان پیمان‌نامه در صدر اسلام و در جریان فاطمیه وجود داشت، گفت: صحیفه ملعونه یا مشئومه در صدر اسلام علیه ولایت نوشته شده بود که در جریان 9 دی هم این پیمان‌نامه‌ها را می‌بینیم که این‌ها باید در تاریخ بماند تا آیندگان هم نسبت به این خیانت‌ها آگاه باشند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.