ID : 2735516
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد:

سیره و روش حضرت زهرا(س) را درجامعه نهادینه کنیم


نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد گفت:خدمت به کشور شیعی ارزشمند است و سیره، عرفان و منش و روش حضرت زهرا (س)را در جامعه نهادینه و آنلاین کنیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو،حجت الاسلام و المسلمین سید حسن میر رحیمی در جمع شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت شهدای یوم الله ۱۰ فروردین ۵۷ و بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین ۵۸ با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، یاد و خاطره شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و قیام خونین دهم فروردین یزد را گرامیداشت.

وی با یادآوری نعمت های کثیر خداوند در این دنیا گفت: انسان همچنان رو به ترقی است و مشکلات باعث رشد انسان می شود.

سخنران این مراسم از ۱۲ بهمن به عنوان یکی از اعیاد انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار دشت: باید این روز در تاریخ نقلاب اسلامی یاداوری و گرامی داشته شود.

میررحیمی اظهارداشت: همه کسانی که می خواهند به نظام و مردم و جامعه خدمت کنند باید به این نکته توجه کنند که خدمت به کشور شیعی ارزشمند است.

وی با یادآوری ایام فاطمیه گفت: بانویی که ۱۸ بهار از عمر او نگذشته بود فضا را مملو از معنویت و روحانیت و تقوا کرد و امروز جامعه ما باید به دنبال این الگوی موفق باشد زیرا حضرت صدیقه طاهره (س) در زمان عمر کوتاه خود با مشکلات بسیاری روبرو بود.

وی تصریح کرد: سیره و عرفان و منش و روش حضرت زهرا (س)در پیش بگیریم و به قول امروزی ها این سیره و روش را آنلاین و نهادینه کنیم.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد با برشمردن برخی فضایل حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت تمام حرکاتش و سبک زندگی اش برای رضای خدا و بر مدار رضای حضرت حق بود و خدا را شاهد وناظر بر اعمال خود می داتست.

در این مراسم اکثر مسؤولین استان از جمله آیت الله وافی نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، جوکارنماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و خانواده معظم شهدا،استاندار، معاونان وی و جمعی از روحانیون و مرد شریف یزد و بازاریان و بانوان یزدی و برخی مدیران جدید یزد نیز حضور داشتند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.