ID : 24462728

سیر صعودی ترامپ و زانوی غم برخی‌ها در داخل!


رفتارها و واکنش‌های برخی از سیاسیون داخل ایران به گونه‌ای است که انگار شکست کلینتون برای آن‌ها از حامیان خود او در آمریکا هم غم‌انگیزتر است!

یزد رسا؛ در هفته‌های اخیر و به ویژه بعد از مناظره‌هایی که بین دو نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری امریکا برگزار شد، هیلاری کلینتون کاندیدای دموکرات‌ها در بسیاری از نظرسنجی‌ها جلوتر از رقیب خود بود و خیلی‌ها از قطعی شدن پیروزی او در انتخابات آینده آمریکا سخن می‌گفتند. اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد در چند روز اخیر سیر صعودی دونالد ترامپ شدت گرفته، به طوری که کارشناسان معتقدند اگر وی به همین منوال پیش برود، پیروز انتخابات چند روز آینده خواهد بود.

هرچند گفته می‌شود کلینتون اهرم‌های بیشتری برای خصومت‌ورزی علیه مردم ایران دارد و او بیش از ترامپ می‌تواند علیه ایران اجماع ایجاد کند، اما باز هم باید گفت به طور کلی برای ایران فرق زیادی نمی‌کند کدام یک از آن‌ها رئیس‌جمهور آمریکا شوند.

در واقع علیرغم تفاوت‌ها و رقابت‌هایی که بین کاندیدای دو حزب آمریکا برای رسیدن به کاخ سفید وجود دارد، آن‌ها در یک چیز با هم به شدت هم‌نظر هستند و آن هم خصومت علیه ملت ایران است. لذا همچنان که تاریخ حضور رئیس‌جمهورهای مختلف در آمریکا نشان داده است، هر کدام از دو حزب مشهور آمریکا به قدرت برسند، خصومت‌ورزی‌هایشان علیه ایران با شدت ادامه خواهد داشت.  

اما نکته قابل توجه در رابطه با انتخابات پیش رو آمریکا این است که، رفتارها و واکنش‌های برخی از سیاسیون داخل ایران نسبت به مسئله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به گونه‌ای است که انگار شکست کلینتون برای آن‌ها از حامیان خود او در آمریکا هم غم‌انگیزتر است!

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.