ID : 6656336
سردار نقدی در همایش فرماندهان بسیج زاهدان:

سیستان و بلوچستان الگو‌ی ‌وحدت است /حضور بسیج ‌در دورافتاده‌ترین نقاط کشور‌ برای رفع محرومیت


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سیستان و بلوچستان الگو‌ی ‌وحدت است، گفت: ما باید از خدا بخواهیم تا این توفیق را به ما بدهد تا راه شهدا را ادامه داده و آنها را الگو قرار دهیم.

به گزارش یزدرسا به نقل از فارس همایش مشترک فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و ائمه جماعات شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین،‌ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و بسیجیان این استان صبح امروز در سالن همایش‌های دفتر نهاد نمایندگی رهبری برگزار شد.
سردار محمدرضا نقدی در این همایش با بیان اینکه باید جامعه را برای ظهور منجی بشریت آماده کنیم، گفت: این آمادگی به دو رکنی که امام خمینی فرمودند و آن ایمان و وحدت ملت است نیاز دارد.
وی ‌با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان الگوهای ‌وحدت زیادی نظیر شهید مزاری، شهید مولوی حسین بر، شهید طبابطبایی و شهید مولوی جنگی زهی وجود دارد، اظهار داشت: ما باید از خدا بخواهیم تا این توفیق را به ما بدهد تا راه شهدا را ادامه داده و آنها را الگو قرار دهیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه‌ دشمنانبا بی‌ثباتی در مناطق مرزی به دنبال ناامن جلوه دادن ایران اسلامی هستند، افزود: با اتحاد ‌شیعه و سنی در کشورمان‌ استکبار تا کنون در انجام نقشه های شوم خود ناکام مانده‌اند.‌
وی با بیان اینکه ‌بسیج با حضور در هر عرصه‌ای ‌شکوفایی را به ارمغان آروده است، ‌‌تصریح کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان باید با وحدت ‌در مقابل توطئه‌های ‌دشمنان ایستادگی کنند.
‌سردار نقدی ‌به سازندگی‌های صورت گرفته در کشور طی ‌35 سال گذشته اشاره کرد و گفت: ‌ظلم ‌رژیم ‌شاه‌ به گونه‌ای بوده ‌که هنوز آثار محرومیت در سیستان و بلوچستان وجود دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ‌محرومیت‌زدایی یکی از ماموریت‌های مهم بسیج است، ‌گفت: مسئولان باید با ‌تفکر جهادی برای رفع محرومیت از سیستان و بلوچستان تلاش کنند ‌و بسیج نیز ‌در دورافتاده‌ترین نقاط کشور و محروم با ارائه خدمات در این عرصه خدمت می‌کند‌.
وی از ‌اعتیاد، مواد مخدر و ... به عنو‌ان حربه‌های ‌استکبار در جنگ نرم یاد کرد و گفت: ‌طی سال‌های اخیر دشمن فعالیت خود را ‌به درون جامعه کشانده است و با راه‌اندازی ماهوار‌ه‌‌ به دنبال اشاعه ابتذال در ایران هستند.
‌‌‌سردار نقدی ‌‌‌‌‌در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقشه راه و مسیر ‌را برای ما مشخص کرده‌اند، ادامه داد: ‌دولت به تنهایی نمی‌تواند ‌مشکلات را برطرف کند ‌بنابراین دولت باید‌ از سرمایه‌داران بومی کمک بگیرد.‌




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.