ID : 15193936
کارشناس مسائل مذهب و خانواده استان یزد؛

شبکه‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده را تخریب می کند


کارشناس مسائل مذهب و خانواده استان یزد، با بیان اینکه بیشترین شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای با هدف تخریب بنیان خانواده تشکیل شده‌اند، گفت: در ایران بیش از150 شبکه ماهواره‌ای فعال داریم که بیشترین آن‌ها را فرقه بهائیت هدایت می‌کند.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو؛ حجت الاسلام ابوالقاسم دهقان چناری در مراسم یادمان 124 شهید منطقه امامشهر یزد که شب گذشته در مسجد امام این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ارکانی که در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار بوده وجایگاه والایی در حمایت و رشد بالندگی دارد، خانواده است.

وی جایگاه خانواده در اسلام را مهم و والا بیان کرد و افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر دشمنان ایران اسلامی بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته و از طریق جنگ نرم به صورت نامحسوس در خانواده نفوذ پیدا کرده اند.

دهقان چناری انتشار ویروس ضد خانواده از طریق رسانه‌ها را یادآور شد و افزود: اگر در جامعه‌ای بخواهند خط فکر را عوض کنند به خانواده نفوذ پیدا می‌کنند.

کارشناس خانواده ادامه داد: جنگ نرم، همانطور که از نامش پیداست، بدون نیاز به توپ وتانک وخیلی راحت به کانون خانواده نفوذ پیدا کرده و باور وارزش‌های افراد را عوض می‌کند.

وی با اشاره به صحبت یکی از مقامات ارشد صهیونیست مبنی بر اینکه برای تغییر فکر مردم ایران، بهترین چیزماهواره است، خاطر نشان کرد: بالا رفتن آمار طلاق توافقی وگسست خانواده، کم شدن عاطفه در بین اعضای خانواده، ورود جوانان به عرصه های مختلف خطرناک همه نشات گرفته از ماهواره و برنامه های مخرب آن است.
دهقان چناری ساخت عروسک باربی را یکی از حربه های تهاجم فرهنگی توسط غربی ها بیان کرد و ادامه داد: عروسک باربی از جمله حربه های دشمن برای تاثیر گذاری بر روی کودکان بود  و سعی کرد به کودکان یاد بدهند که پوشش و الگویی چون باربی دشته باشند.

کارشناس مسائل مذهب و خانواده استان یزد عادی جلوه دادن خیانت به همسر توسط ماهواره رایادآور شد و تصریح کرد:برخی  شبکه‌های ماهواره از طریق بهائیت راه اندازی شده که سعی دارد فکر جامعه ایرانی را از اصل زندگی و دین به انحراف بکشاند.

انتهای پیام/ش




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.