ID : 32955591
خطیب موقت جمعه بخش بهمن:

شرایط سیاسی کشور عرصه سخن نیست/ مسئولان باید در خصوص مذاکره مجدد موضع قاطع نشان دهند


امام جمعه موقت بخش بهمن ابرکوه گفت: بی توجهی به منافع ملی و شعار زدگی، باعث افزایش بی رویه مطالبات شده و باید در نظر داشت که شرایط سیاسی امروز کشور دیگر عرصه سخن نیست بلکه میدان عمل است.

به گزارش یزدرسا به نقل از سروابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه موقت بخش بهمن در خطبه های امروز نمازجمعه این شهر با اشاره به آغاز سی و نهمین سال پیروزی انقلاب و وقایع اغتشاشات اظهار کرد: یکی از کلید واژه های مهم انقلاب اسلامی وحدت کلمه و انسجام سیاسی در کشور است که پیش زمینه حل مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف است.

اختلاف نظرها نباید منجر به رد شدن از خطوط قرمز شود/ شرایط سیاسی امروز کشور دیگر عرصه سخن نیست
حجت الاسلام محمدی افزود: اختلاف نظر و سلیقه همیشه بوده است ولی اگر این اختلاف نظر منجر به رد شدن از خطوط قرمز شود مطلوب نیست؛ چرا که برخی از این اختلافات برای ایجاد انشقاق در بین مردم استفاده می کنند تا جامعه را تبدیل به جوامع چند قطبی و چند صدائی بکنند.

وی تاکید کرد: تهدید بزرگ در کشور ایجاد شکاف های کاذب در سطح قوای حاکمیتی و جریانات سیاسی است که متاسفانه برخی از مسئولان در ادوار گذشته تاکنون عملکرد قابل قبولی در این زمینه نشان نداده اند و بعضا تبدیل به اپوزاسیون سیاسی شده اند.

امام جمعه موقت بخش بهمن تاکید کرد: اختلافات سیاسی در شرایطی که کشور با هجمه های سیاسی و اقتصادی از طرف آمریکا و اسرائیل و عربستان مواجه است توجیه عقلانی ندارد.

وی با بیان اینکه دغدغه امروز مردم مشکلات معیشتی، کاهش قدرت خرید، رکود و تورم است گفت: انتظار مردم از مسئولان رسیدگی به وضعیت اقتصادی و کنار گذاشتن موضوعات حاشیه ای است چرا که دوران انتخابات به پایان رسیده و مردم منتظر عمل به وعده های داده شده اند.

این مقام مسئول اذعان کرد: بی توجهی به منافع ملی و شعار زدگی، باعث افزایش بی رویه مطالبات و انتظارات شده که با واقعیت های کشور هم خوانی ندارد و باید در نظر داشت که شرایط سیاسی امروز کشور دیگر عرصه سخن نیست بلکه میدان عمل است.

مسئولان باید در خصوص رد مذاکره مجدد موضع قاطع نشان دهند
خطیب جمعه بخش بهمن در ادامه سخنان خود گفت: بعد از گذشت دو سال از برجام، اروپائی ها در تلاشند تا به بهانه نگه داشتن ترامپ در برجام ایران را وارد مذاکرات موشکی و منطقه ای کنند.

محمدی تاکید کرد: فرانسه و آلمان میدان دار صحنه جدید مذاکرات و توافق مکمل شده و درصدد فشار مضاعف بر مردم هستند، باید توجه داشت که پرده اختلاف های ظاهری آمریکا و اروپا کنار رفته و این بار اروپائی ها در نقش یک پلیس بر پیاده نظام آمریکایی تبدیل شده اند.

وی تصریح کرد: مسئولان از یک طرف برجام را غیر قابل مذاکره دانسته و هر گونه مذاکره مجدد را صریحا رد می کنند اما پیرامون توافق مکمل، موضعی قاطع و پایدار از خود نشان نداده اند که این مسئله قابل تامل است.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.