ID : 26256703
در اقدامی عجیب و دور از انتظار

شرکت سنگ آهن به جای شفاف سازی شکایت کرد!


با اطلاع رسانی واحد اخیگان ، عضو شورای شهر بافق در خصوص کوتاهی مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق و امور پیمانکاران در واگذاری سهام ترجیحی این شرکت، در اقدامی عجیب ، سنگ آهن مرکزی از وی شکایت کرد !

 یزد رسا ؛ هفته نامه افق کویر بافق در شماره جدید خود ازشکایت سنگ آهن مرکزی از عضو شورای شهر خبرداد.

رضا فلاح مبارکه که به تازگی به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت سنگ آهن منصوب شده با تأیید این مطلب گفت:این شکایت پیرامون مطلبی بوده که درباره سهام ترجیحی از سوی واحد اخیگان ،عضوشورای اسلامی شهر بافق مطرح شده است.

واحد اخیگان پیرامون این شکایت گفت:هفته پیش به همراه رئیس شورای شهر ویکی از اعضاء دیگر به نیروی انتظامی مراجعه کردیم و توضیحات خود را مفصلا ارائه دادم.

محمد عباسی سخنگوی شورای اسلامی شهربافق پیرامون این موضوع درباره شرکت سنگ آهن  علیه واحد اخیگان عضوشورای اسلامی شهربافق گفت:وی در یک مصاحبه مطبوعاتی شورای اسلامی شهر شهر بافق مطالبی را بیان کرده است و از لحاظ ما چیزی مغایر با قانون گفته نشده است بنابراین فکر میکنم بهتر است آقایان در این شکایت تجدیدنظر کرده و شکایت خود را پس بگیرند.

وی در ادامه افزود:پیرامون موضوع شکایت اطلاع دقیقی ندارم و رئیس شورا ویکی دیگر از اعضا در معیت واحد اخیگان به نیروی انتظامی مراجعه کرده اند.

عزیزالله عباسیان مدیر امور حقوقی شرکت نیز گفت:شکایتی مطرح شده است. او بیشتر از این از ارائه جزئیات خودداری کرد.

محمد سجاد اعتباری دادستان بافق دراین باره گفت:در این مرحله دادرسی چیزی را نمی توانم ارائه کنم وباید صبر کرد تا پرونده تمام شود وسپس رای آن صادر گردد آنگاه توضیحات لازم را بیان خواهم کرد.

انتهای پیام/

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.