ID : 40609332
وزیر ورزش و جوانان یزد:

شرکت های دانش بنیان حضور فعال تری در ورزش داشته باشند


وزیر ورزش و جوانان در سفر به یزد با درخواست از شرکت های دانش بنیان برای حضور فعال تر در ورزش گفت: ورزش کشور باید فناورانه و علمی برنامه های خود را به پیش ببرد و نقطه ضعف های خود را برطرف کند.

به گزارش یزدرسا، حمید سجادی که برای افتتاح چند پروژه و حضور در نشست روسای فدراسیون ها به یزد سفر کرده بود در اولین برنامه خود در یزد که افتتاح ساختمان شهید احمدی روشن در پارک علم و فناوری یزد بود حضور و در سخنانی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی شده است که هر 45 روز یک بار نشست روسای فدراسیون ها را در استان های مختلف داشته باشیم تصریح کرد: این نشست در ایام الله دهه فجر نوبت یزد بود و خوشبختانه یزد از شور و نشاط جوانان به خوبی بهره برده اند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بسیار خوشحال هستم که در استان اصیل و زیبای یزد حضور دارم اظهار کرد: امروز در یزد به همراه همکاران خود با آمادگی کامل حضور بهم رسانده ایم و امیدواریم این حضور باعث خیر و برکت برای استان و کشور باشد.

وی با اشاره اینکه مدیرکل ورزش و جوانان یزد هم اکنون در دو عرصه در حال فعالیت هستند که امیدواریم به زودی تکلیف فدراسیون مشخص و در یک جبهه مشغول شوند خاطرنشان کرد: امروز 55 رئیس فدراسیون و همچنین معاونین وزارت ورزش در استان یزد حاضر خواهند شد که انشاالله باعث خیر و برکت ورزش کشور باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان باید سرلوحه برنامه تمام ادارات قرار گیرد ابراز کرد: در حاشیه افتتاح این ساختمان یک نمایشگاه از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان یزدی قرار داشت که بسیاری از این دستاوردها را می توان در فدراسیون های ورزشی مختلف استفاده کرد و واقعا وظیفه داریم از این شرکت ها حمایت کافی و لازم به عمل آید.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم شرکت های دانش بنیان در زمینه ورزش حضور فعال تری داشته باشند ابراز کرد: ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه ها را پیش ببرد و در این زمینه به طور حتم از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.

سجادی با بیان اینکه شعار استقلال و خودکفایی ورزش بانوان را به عنوان شعار خود در زمینه بانوان انتخاب کرده ایم تصریح کرد: این خودکفایی و استقلال در مابقی قسمت های ورزش کشور نیز مد نظر است و امیدواریم به مرحله ای برسیم که بتوانیم از دستاوردهای علمی جوانان استفاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید مدیران قدر زحمات جوانانی را که گذشته انقلاب را ندیده اند ولی با عشق پای این انقلاب ایستاده اند بدانند و برای آنها ارزش قائل شویم.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.