ID : 14997139
مسئول بسیج رسانه استان یزد خبر داد

شرکت 500نفر در دوره خبرنگاری بسیج رسانه استان یزد


مسئول بسیج رسانه استان یزد با اشاره به شرکت 500نفر در دوره آموزشی خبرنگاری در ‌استان یزد، گفت: این دوره آموزش خبرنگاری روز گذشته در شهر یزد شروع شده است.

به گزارش یزد رسا، سید حسین راسخی در گفت‌و‌گو با خبرنگار یزدبانو، با بیان اینکه 70 درصد اصحاب رسانه عضو بسیج استان هستند، اذعان کرد: با توجه به اهمیت تربیت نیروهای حرفه‌ای در عرصه خبرنگاری و رسانه، دوره های آموزش خبرنگاری در تمام شرستان های استان یزد برگزار شده است.

وی در خصوص نحوه برگزاری این دوره در شهرستان یزد تصریح کرد: دوره آموزشی خبرنگاری به صورت تفکیک شده شامل دو کلاس ویژه خواهران و دو کلاس ویژه برادران بوده و افراد طی 8 روز کاری و گذراندن 40 ساعت آموزش می بینند.

راسخی تعداد افراد شرکت کننده در هر کلاس را 30 نفر بیان کرد و افزود: این دوره های در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود و شرکت در دوره پیشرفته منوط به گذارندن دوره کارورزی در خبرگزاری های استان است.

وی در خصوص دوره کارورزی اذعان کرد: انجام کار عملی و تولید اخبار بعد از شرکت در دوره مقدماتی و تکمیلی و در انتها ارزیابی تولیدات افراد شرکت کننده ملاک شرکت افراد در مرحله پیشرفته است.

راسخی یکی از رسالت‌های مهم بسیج رسانه در راستای حمایت از اصحاب رسانه را ارتقای سطح علمی و فنی آنها در عرصه کاریشان بیان کرد.

انتهای پیام/ش




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.