ID : 11106876
امام جمعه بهاباد:

شعار«مرگ برآمریکا»محونشدنی است/ایران دست بسته هم می‌توانددشمن را به زباله‌دان تاریخ بیفکند


خطیب جمعه بهاباد به سفراستاندار یزد به بهاباد اشاره کرد و گفت سفر بسیار خوبی بود و امیدواریم که مسائل و مشکلات شهرستان از جمله اب گاز و گندله پیگیری و بررسی شود .

به گزارش خبرنگار یزدرسا از بهاباد حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد که با شکوه خاصی در مسجدجامع بهاباد اقامه شد پس از سفارش به تقوای الهی با تقدیر و تشکر از حماسه‌آفرینی مردم انقلابی ایران اسلامی در 22 بهمن امسال تصریح کرد:حضور گسترده مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان از تقویت حس ولایت‌مداری مردم ایران داشت.
 
 
 وی افزود :راهپیمائی امسال مردم بسیار  چشمگیر و با شکوهتر از سالهای قبل بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد خطیب جمعه بهاباد گفت : از شما مردم با بصیرت آگاه و هوشیار و موقعیت شناس که مانند دیگر ملت ایران اسلامی وضعیت و موقعیت کشور را کاملا درک کردید  وبا حضور پر شکوه خود دراهپیمائی 22 بهمن شکوه و عظمت ایران اسلامی رابه رخ جهانیان و دنیا کشیدید واقعا باید تقدیر شود .
 
 
 امام جمعه بهابادگفت:  شما مردم با شرکت خود در راهپیمائی 22بهمن  سبب نا امیدی دشمنان شدیدو ظالمین و استکبار را مایوس و نا امید کردید .
 
 
حجت الاسلام دهقانی خاطر نشان کرد : دشمنان با اینکه مجبور شدند سر میز مذاکره حاضر شوند حرف های گاهی بی ر بطی میزنند و میگویند ملت ایران با دست بسته پای میز مذاکره وارد حاضر می شود اما ملت شریف ایران در 22 بهمن نشان داد چه کسی دست بسته هستند وواقعا با  با حضور ملت شریف ایران مشخص شد  چنین توانی ملت ایران دارد که دشمن را با دست بسته در زباله دان تاریخ بیفکند.
 
 
وی در مورد دفاع ملت ایران از حقوق دیگر ملتها گفت : این ملت اگاه در هر زمان هر فردی دفاع از حق داشت در هر نقطه ای که میخواهد باشد با هربینشی که باشد  وقتی چنین لیاقتی آن فرد داشت که دفاع از حق داشته باشد  این ملت کمک ان فردی است که دفاع از حق دارد .
 
 
وی تصریح کرد :  تیم مذاکره کننده ای که مقام عظمای ولایت آن ها را سربازان خود این نظام دانسته اند  میداند خوب دفاعی از حقانیت ملت شریف ایران داشت  و آنها می توانند با وجودی که همیشه دستشان از حقیقت پر بوده است و باز این حماسه ملت را بر آن بیفزایند و یاد آور باشند که شعار هائی که ملت داد 
امام جمعه بهاباد گفت :  عده ای می گفتند یک مقدار کوتاه بیائیم و می گفتند که شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ برانگلیس این شعارها باید فراموش شود ولی بدانند این ملت همراه با دولت ودولت همراه با ملت در سایه ولایت شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را هرگز فراموش نخواهد کرد.
 
 
امام جمعه بهاباد یا د اور شد هر کسی که سرباز این نظام باشد را در خط ولایت همراهی میکند و برادر خود میداند و نهایت پشتیبانی از او دارد و او را همراهی میکند و خدای نکرده اگر کسی از این خط و حمایت مردمی فاصله بگیرد همین ملت همان طوری که شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل و انگلیس دارند برای جوجه های انها هم چه در داخل نظام و چه در بیرون نظام به نام شعاربر منافق فراموش نخواهد کرد.
 
 
وی به سخنرانی ریاست جمهوری در راهپیمائی 22 بهمن اشاره کرد و افزود : این پیام ملت شریف و دولت و ریا ست جمهوری درسخنرانی  22 بهمن سنگ تمام گذاشت وفرمود شما دشمنان و شما امریکا در راس دشمنان قرار دارید و مجبور شدید پای میز مذاکره بیائید و موضع منطقی موضع نظام جمهوری  اسلامی است و شما ها دیوار بی اعتمادی را برقرار کردید و به طول ان هر سال اضافه نموده اید و باید شماها این دیوار بی اعتمادی را بر دارید .
 
 
 خطیب جمعه بهاباد گفت : تا زمانی که ملت ایران و دولتمردان از خط رهبر ی پیروی کنند در جهان سرافراز خواهند بود و به برکت هوشیاری مقام معظم رهبری هیچ کس حق تجاوز به حقوق ملت ایران و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی را به خود نمی‌دهد. 
 
 
خطیب جمعه بهاباد در ادامه خطبه ها به مسئله فرهنگ اشاره کرد و به بحث حوزه های علمیه پرداخت و گفت : وظایف حوزه علمیه مبارزه و جنگ و پیکار با طاغوتیان و منافقین است 
 
 
وی یکی از مسئولیت های حوزه های علمیه را حافظ و نگهبان و هدایت کننده زندگی و امر به معروف به مسئولین نظام دانست و کمک های مردمی را جهت ساخت حوزه های علمیه خواستار شد 
 
 
در پایان خطیب جمعه بهاباد به سفراستاندار یزد به بهاباد اشاره کرد و گفت سفر بسیار خوبی بود و امیدواریم که مسائل و مشکلات شهرستان از جمله اب گاز و گندله پیگیری و بررسی شود .
انتهای پیام/ع
 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.