ID : 28139932
امام جمعه موقت میبد:

شلیک موشک توسط آمریکائی ها به سوریه ناشی از ذلت آن هاست


آمریکا و انگلیس در دوران پهلوی در کشور ایران مشغول چپاول و غارت اموال کشور ما بودند که با قطع رابطه با آمریکا دست آنها از اموال کشور ما قطع شد.

به گزارش یزدرسا به نقل ازمیبد خبر، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته به مناسبت سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا عنوان کرد: قطع رابطه سیاسی با آمریکا واقعه بسیار مهم و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام اعرافی با اشاره به خوشحالی حضرت امام خمینی (ره) از این ماجرا گفت: « خبر قطع رابطه با آمریکا را دریافت کردم اگر کارتر رئیس جهمور وقت امریکا ، در عمر خود یک کار کرده باشد که به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه است و من آن را به فال نیک می گیرم.

وی اشاره ای هم به سخن مقام معظم رهبری در این زمینه داشت:«قطع رابطه با آمریکا طلیعه ای برای پیروزی نهایی ملت است.»

امام جمعه موقت میبد بیان داشت: آمریکا و انگلیس در دوران پهلوی در کشور ایران مشغول چپاول و غارت اموال کشور ما بودند که با قطع رابطه با آمریکا دست آنها از اموال کشور ما قطع شد.

خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به سفر نخست وزیر دولت استعمارگر انگلیس به خاورمیانه و کشورهای عربی گفت : این برای بار دوم است که نخست وزیر استعمارگر انگلیس به کشورهای خاورمیانه و عربی سفر می کند و در ذهن خودشان توطئه هایی دارند تا اسلام را به زعم خودشان در نطفه خفه کنند و در مقابل مقاومت و اسلام بایستند و اسلام هراسی را گسترش دهند. 

وی دلایل این حضور را اینگونه اظهار داشت: جستجوی بازارهای دائمی در منطقه و حمایت از اقتصاد در معرض تهدید و فروپاشی خود و دست اندازی بر دلارهای نفتی کشورهای منطقه و چاههای نفت کشورهای اسلامی و ثروت های خاورمیانه، فروش تسلیحات و افزایش حضور نظامی در منطقه از اهداف انگلیس و هم پیمانانش می باشد.

حجت الاسلام اعرافی با مفتضحانه خواندن اجلاس سران کشورهای مرتجع عرب گفت : مواضع ضد ایرانی کشورهای مرتجع عربی و ادعاهای خیالی و واهی آنها در برابر ایران مایه تاسف است.

وی افزود : آنها به جای پرداختن جدی به مسائل مهم منطقه و خطر مشترک رژیم صهیونیسی برای تمام خاورمیانه ، همچنان بر ادعاهای واهی و نخ نمای خود مبنی بر جزایر سه گانه و اختلاف انگیزی بین ایران و امارات هستند .

امام جمعه موقت میبد با اشاره به شلیک بیش از 57 موشک از سوی ارتش امریکا به پایگاه های ارتش سوریه بیان کرد: این اقدام رئیس جمهور بی تجربه ، ددمنش و سفاک امریکا به خاک سوریه ، به بهانه های واهی(استفاده تسلیحات شیمیایی حکومت سوریه بر علیه مردم) نشانه به ذلت افتادن آنهاست.

خطیب جمعه موقت میبد تصریح کرد : مگر همین ترامپ نبود که در تبلیغات انتخاباتی خود مدعی بود که باید به امریکا برگردیم و به کشور توجه کنیم و در امور کشورهای دیگر دخالت نکنیم و البته این خوی سفاک آمریکاست.
وی با اشاره به خوی ددمنش و سفاکانه استکبار امریکا و حمایت های اسرائیل ، عربستان ، ترکیه و برخی کشورها از این اقدام تجاوزکارانه امریکا گفت : امریکا ، انگلیس ، اسرائیل و عربستان بدانند که همچنان مردم درصحنه خواهند ماند و تو دهنی محکم به استکبار جهانی و شماها خواهند زد. 

انتهای پیام/اد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.