ID : 13982327
در حاشیه نامه سردبیر هفته نامه آیینه یزد:

شما خود مستقل بودنتان را ثابت کنید!/تقلا برای احیای «آتش فتنه» هم مراجع قضایی را می طلبد


رضا سلطان زاده مدیر مسئول هفته نامه آیینه یزد و از سخنرانان مراسم «جشن حضور» با ارسال نامه ای به سایت یزد رسا از این حواشی منتشر شده انتقاد کرد و خواهان برخی مطالب شد که در تصویر نامه زیر آمده است!

به گزارش یزد رسا، با گذشت 20 روز! از انتشار حواشی مراسم دولت پایه «جشن حضور» و حقایقی که شاید به مذاق برخی ها خوش نیامد و گذشت 2 روز! از اخطار نهادهای نظارتی استان به رسانه های متخلف در انتشار تصاویر ممنوع و بزرگنمایی سران فتنه، که اتفاقا! همان رسانه های حامی « جشن حضور» هستند!

رضا سلطان زاده مدیر مسئول هفته نامه آیینه یزد و از سخنرانان مراسم «جشن حضور» با ارسال نامه ای به سایت یزد رسا از این حواشی منتشر شده انتقاد کرد و خواهان برخی مطالب شد که در تصویر نامه زیر آمده است:

مدیر مسئول هفته نامه آیینه یزد در همان ابتدای نامه، خود را خبرنگار مستقل! نامیده است که باید گفت «روزنامه نگاری مستقل و مردمی است که با تغییر دولت ها آلت دست احزاب و افراد صاحب نفوذ و قدرت قرار نگیرد!

آنچه در سابقه مردم یزد از «هفته نامه آیینه یزد» و جناب «سلطان زاده» موجود مانده، این است که در دولت سابق وی نه منتقد بلکه مخالف صد درصد با دولت بود و باابزاری مختلف به سم پراکنی علیه هر اقدام دولت قبل می پرداخت اما در دولت کنونی به بهانه حمایت ازدولت - که البته وظیفه هر رسانه ای است - در یک جشن به اصطلاح مردمی که نیمی از آن را کارکنان دولتی تشکیل می دادند بی مهابا برای تسریع در رفع حصر سران فتنه تلاش می کند!

وی در این نامه مطالب منتشر شده را « تهمت و افتراها، مطالب توهین‌آمیز و ادعاهای کذب»  خوانده است که باید در جواب آن گفت؛ اولا در این نوشتار به هیچ مورد غیر قانونی و غیر شرعی اشاره نشده است و اگر مطلبی بر مذاق کسی خوش نمی آید نباید آن را ادعای کذب خواند که البته در قبال رفتارهای ناشایست برخی از رسانه ها و مسئولان آن ها در انتشار و اقدام به تطهیر سران فتنه و التماس دعا برای کسانی که نظام را تا لب پرتگاه بردند و با درایت مردم و رهبری توطئه شان خنثی شد، این نوشتار بسیار ملاحضه کارانه نوشته شده است.

لازمه فعالیت در فضای مجازی استفاده و بهره گیری از امکانات و الزامات این فضا است که استفاده از پست الکترونیکی از این قاعده مستثنی نبوده و موجب تسریع در اطلاع رسانی می شود و پل ارتباطی رسانه ها خواهد بود به طوری که در جهان امروز رسانه های مهم و تأثیرگذار نیز تنها از این کانال ارتباطی بهره می گیرند.

لذا باید به عرض جناب سلطان زاده که به زعم خود نتوانسته آدرس پستی سایت یزد رسا را پیدا کند! رساند که ارسال محتوا از طریق پست سفارشی! روشی منسوخ است که جنابعالی به آن متوسل شده اید...هرچند بعد از این دانستید که نامه  را هم می توان از طریق شبکه های موبایلی منتشر کرد!

وی در پایان نامه خود به یزد رسا تأکید دارد که «عذرخواهی نمائید و ادعاهای ناروا نسبت به اینجانب را بطور کلی در آن سایت‌ها تصحیح نمائید» وگر نه «وظیفه می‌دانم به مراجع محترم قضایی مراجعه و درخواست نمایم موضوع را بررسی فرمایند» و تصریح کرده است « رونوشت نامه را به انضمام شماره 416 آیینه یزد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل روابط عمومی استانداری یزد جهت اطلاع و انجام هرگونه اقدامی ارسال شده است».

مدیر مسئول هفته نامه آیینه یزد بهتر است مراجع محترم قضایی را در دستور عدم انتشار تصاویر ممنوع رییس اصلاحات در رسانه ها و تطهیر سران فتنه دخیل بدانید.

اگر قرار بر تذکر و یا هر اقدام بازدارنده دیگری باشد نخست باید تذکر به افرادی که بی پروا بدون رعایت قانون و مصوبه دادستان کل کشور و ابلاغ وزارت ارشاد، علنی به حمایت و انتشار تصاویر «باقی بر فتنه و باغی بر نظام»  و درخواست حصر آن کرده اند، داده شود تا رسانه ای که این خبر را منتشر کرده است.

انتهای پیام/س4




summary-address :
Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.