ID : 15923426
استاندار یزد در مراسم هفته ملی کودک:

شناسایی و پرورش توانمندی و ظرفیت کودکان ضروری است


استاندار یزد در مراسم هفته ملی کودک بر ضرورت شناسایی و پرورش توانمندی های کودکان تاکید کرد و گفت: لازم است ظرفیت و توانمندی کودکان با تلاش و کوشش والدین، مربیان و دست اندرکاران امور آموزش آنها شناسایی و زمینه شکوفایی این توانمندی ها فراهم شود.

به گزارش  یزد رسا به نقل از یزدبانو سیدمحمد میرمحمدی در جشنی که به مناسبت هفته ملی کودک  و با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار یزد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از کودکان برگزارشد، خاطر نشان کرد: دنیای کودکان با صداقت، صفا و پاکی همراه بوده و عاری از هرگونه خشونت، پلیدی و زشتی است؛ و بزرگتر ها همیشه باید مراقب باشند تا لطمه ای به این دنیای زیبا وارد نشود.

وی مطالعه کتاب های متفاوت و داستان‌های مفید را به کودکان توصیه کرد و گفت: دنیا با لبخند کودکان زیباست پس شما نیز شاد باشید.

میرمحمدی با بیان اینکه مربیان مهدکودک‌ها ومربیان آموزش وپرورش سهم به سزایی را در کانون رشد فکری کودکان دارند، خاطر نشان کرد: عقل هر فردی عامل همه مسائل در زندگی هر شخصی است، بنابراین کانون فکری پرورش کودکان، آموزش و پرورش و مراکز آموزشی رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

وی با تقدیر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای آنها از خداوند طلب ارج و توفیق کرد.

استاندار یزد شعار برگزیده امسال با عنوان «دنیا با لبخند کودکان زیباست» را زیبا توصیف کرد و خطاب به کودکان حاضر در مراسم گفت:  شما  کودکان پرتلاش، با ادب و با نظم در قلب من جای دارید و باید با سعی و تلاش به پیشرفت جامعه کمک کنید.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.