ID : 10607560
عصر دیروز؛

شهادت«سردارالله‌دادی»فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد در حمله رژیم‌صهیونیستی/ نصرالله:اسرائیل منتظرمشت آهنین باشد


در پی اقدام تجاوزکارانه صهیونیست ها در هدف قرار دادن نیروهای مقاومت در قنیطره سوریه سردار محمد علی الله دادی به همراه فرزند شهید عماد مغینه و ٣ نفر دیگر در آن خودرو به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

به گزارش یزد رسا، عصر دیروز در پی اقدام تجاوزکارانه صهیونیست ها در هدف قرار دادن نیروهای مقاومت در قنیطره سوریه سردار محمد علی الله دادی به همراه فرزند شهید عماد مغینه و ٣ نفر دیگر در آن خودرو به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

سردار محمد علی الله دادی فرزند پاریز سیرجان بود که با شروع انقلاب وارد نهادهای انقلابی شد. وی در سال ۶۲ برای خدمت به مناطق محروم به کنوج رفت.

در دوران دفاع مقدس وی در لشکر ۴۱ لشکر ثارالله به عضویت در تیپ ادوات در آمد.

وی پس از شهادت حاج مهدی زندی مسئولیت فرماندهی تیپ ادوات لشکر را بر عهده گرفت.

جانشینی لشکر ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی ، فرماندهی تیپ رمضان لشکر ۲۷ حضرت رسول (ص) و فرماندهی سپاه الغدیر یزد. از دیگر مسئولیت های وی پس از دوران دفاع مقدس است.
وی در ارتباط با بسیجیان جهان اسلام نیز بسیار فعال بود و ارزوی دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها را داشت. سرانجام این سردار رشید جهان اسلام در این راه به دست دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.

یکی از همرزمان وی در گقتگو با "بوتیا " گفت: وی اخلاق بسیار خوبی داشت و چهره بسیار دوست داشتنی داشت که هرکس او را می دید شیفته اش می شد.
لازم به ذکر است، گروهی از مجاهدان حزب الله هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.
بر اساس بیانیه حزب الله لبنان، اسامی شهدای لبنانی از این قرار است:
۱ـ شهید فرمانده محمد احمد عیسى "ابو عیسى"
متولد: عربصالیم ۱۹۷۲ م / متأهل / ۴ فرزند
۲ـ شهید جهاد عماد مغنیه "جواد"
متولد: طیردبا ۱۹۸۹ م / مجرد
۳ـ شهید عباس ابراهیم حجازی " سید عباس"
متولد: الغازیه ۱۹۷۹ م / متأهل / ۴ فرزند
۴ـ شهید محمد علی حسن ابو الحسن "کاظم"
متولد: عین قانا ۱۹۸۵ م / مجرد
۵ـ شهید غازی علی ضاوی "دانیال"
متولد: الخیام ۱۹۸۸ م / متأهل / یک پسر
۶ـ شهید علی حسن ابراهیم "ایهاب"
متولد: یحمر الشقیف ۱۹۹۳ م / مجرد

 

منابع صهيونيستي: هدف ازعمليات قنيطره، ترور يکي از فرماندهان حزب الله بوده است

در همین حال واحد مرکزی خبر به نقل از کانال 10 تلویزیون رژیم صهوینیستی اعلام کرد: منابع صهیونیستی اعتراف کردند که رژیم صهیونیستی در پشت هجوم قنیطره قرار داشته و هدف، ترور یکی از فرماندهان حزب الله بوده است.

آلون بن دیوید تحلیلگر صهیونیست در مصاحبه با کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: هدف از این هجوم کشتن یکی از مسئولان حزب الله بود. این عملیات حادثه ای بی نظیر بود و در حالی رخ داد که حزب الله سال گذشته معادله جدیدی را در منطقه برقرار و عملا اعلام کرد که واکنش به هرگونه هجوم اسراییل را حق خود می داند.

 

انهدام سه خودروی زرهی رژیم صهیونیستی در جولان

شبکه العالم نیز در خبری فوری گزارش داد گروههای مقاومت مردمی سوریه پس از اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شماری از اعضای حزب الله لبنان در مزارع الامل در القنیطره سوریه، مواضع صهیونیستها را در مناطق اشغالی هدف قرار دادند و خساراتی به آنها وارد آوردند.

خبرنگار العالم نیز از انهدام 3 خودروی زرهی صهیونیستها در جولان اشغالی خبر داد. در این گزارش آمده است: سرنشینان این خودروهای زرهی صهیونیستها نیز به هلاکت رسیدند.

 

آماده باش صهیونیست ها در جولان و مزارع شبعا

ارتش صهیونیستی در منطقه جولان و کشتزارهای اشغالی شبعا به حالت آماده باش کامل در آمده است و هواپیماهای جنگنده و شناسایی بدون خلبان آن بر فراز منطقه در حال گشت زنی هوایی هستند.
به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا به نقل ازخبرگزاری ملی لبنان ، این آماده باش بعداز حمله موشکی بالگردهای ارتش صهیونیستی به یک گروه از نیروهای مجاهد حزب الله در منطقه القنیطره سوریه اعلام شده است.
خبرگزاری لبنان تحرکات نیروهای ارتش صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی و جنوب لبنان را غیرعادی توصیف کرده است.
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک مرزهای لبنان حالتی از ترس و نگرانی حاکم شده و این شهرک ها در آستانه بحران قرار گرفته اند.
این رسانه ها از احتمال پاسخ دردناک حزب الله به این حمله ارتش صهیونیستی خبر داده اند.

 

پیام غیر رسمی نصرالله: اسرائیل منتظر مشت آهنین باشد
این در حالی است که منابع نزدیک به حزب الله لبنان از پیغام غیررسمی سید حسن نصرالله به رسانه ها خبر داده اند که در آن سید حسن نصر الله از مشت آهنین تدارک دیده شده برای واکنش به این حمله اسرائیل خبر داده است.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.