ID : 29518948
همزمان با روز جهانی قدس؛

شهرستان تفت آماده انقلابی دیگر در یوم القدس است


رییس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان تفت گفت: فردا دوم تیرماه همزمان با اخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس ساعت 12 از پارک بزرگ شهر تفت و در مناطق نوزده گانه شهرستان هم از ساعت 12 به سمت میعادگاههای نماز جمعه برگزار می شود.

به گزارش یزدرسا، «حجت الاسلام محمدعلی متوسل»، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، اظهار کرد: مردم شهید پرور شهرستان تفت بعد از یک ماه روزه‌داری با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی دندان شکن به دشمنان اسلام و ایادی استکبار در منطفه خواهند داد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف شهرستان تفت، افزود: در شهر تفت مسیر راهپیمایی از از ساعت 12 از پارک بزرگ شهر تفت(ستاد بازسازی عتبات عالیات)آغاز و به سمت مصلای نماز جمعه  ادامه می یابد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در 19 نقطه شهرستان تفت برگزار می شود، بیان کرد: راهپیمایی در مناطق مختلف شهرستان تفت هم از ساعت 12 به سمت میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.

حجت الاسلام متوسل مناطق نوزده گانه شهرستان را که تا کنون برای برپایی مراسم باشکوه روز جهانی قدس اعلام آمادگی کرده اند شامل مناطقِ اسلامیه، علی آباد، نصرآّباد، فیض آباد، صادق آباد، دهشیر، طزرجان، کهدوئیه، ده بالا، دیزران، رشکوئیه، بخ، گاریزات، نیر، زردین، فیض آباد، سانیج، سخوید و فخرآباد برشمرد.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، اذعان کرد: امت اسلام بار دیگر در این روز با حضور وحدت آفرین خود، توطئه های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا را نقش بر آب خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.