ID : 11321591
امام جمعه تفت در دیدار با جمعی از پرستاران:

شهرستان تفت باید به عنوان قطب درمانی استان یزد مطرح شود


امام جمعه تفت در دیدار با جمعی از پرستاران شهرستانی با تاکید بر اینکه باید شهرستان تفت به عنوان قطب درمانی استان مطرح شود، گفت: باید زیر ساخت های درمانی موجود، تقویت و افزایش یابد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت صبح امروز در دیدار با جمعی از پرستاران شهرستان تفت ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: دین مبین اسلام بر خدمت به فرد بیمار تاکید و سفارش فراوانی دارد.

 

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: پرستاران بر این اساس باید در ارائه خدمات مطلوب به بیماران و تکریم همراهان بیمار همواره نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

 

وی به ظرفیت های درمانی شهرستان تفت اشاره کرد و گفت: شهرستان تفت ظرفیت و زیرساخت های بسیار خوبی در زمینه بهداشتی و درمانی نظیر بیمارستان فوق تخصصی شهید بهشتی و بعضی امکانات منحصر به فرد آن، درمانگاه تامین اجتماعی و چندین درمانگاه دارد.

 

حجت الاسلام غفوری با تاکید بر اینکه باید شهرستان تفت به عنوان قطب درمانی استان مطرح شود، گفت: باید زیر ساخت های درمانی موجود، تقویت و افزایش یابد و علاوه بر آن در سایر زمینه ها مثل تولیدات پزشکی و دارو در شهرستان اقدامات لازم صورت بگیرد تا بتوانیم به عنوان قطب درمانی استان مطرح شوبم.

 

وی تصریح کرد: صنعت گردشگردی به علت نبود زیر ساخت مناسب و صنعت کشاورزی به علت نبود آب نمی تواند آن نتیجه مناسب را برای شهرستان داشته باشد ولی در زمینه توریسم درمانی، تفت هم ظرفیت و هم استعداد لازم را دارد.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.