ID : 9467496
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان خاتم:

شهرستان خاتم تنها شهرستان با کتابخانه های روستایی فعال و پویا است


طباطبایی گفت: شهرستان خاتم تنها شهرستان در استان می باشد که توانسته است کتابخانه های روستایی را فعال و پویا نگه دارد و قراردادهای روستایی تمدید و ساعات کاری همکاران در این روستاها افزایش دهد .

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، معاون فرمانداری شهرستان خاتم در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در مورد امکانات کتابخانه های شهرستان اظهار داشت: امکانات و سخت افزارهای نهضت کتابخوانی در شهرستان ضعیف است و امکانات در حد مطلوب نیست و بجز کتابخانه امام علی (ع) ترکان – هرابرجان همگی کتابخانه های در سطح شهرستان از فضای محدودی برخوردارند.

 

محمودی گفت: جامعه ای موفق است که اهل مطالعه باشد و باید برنامه ریزی جامعه ای در این زمینه داشته باشیم و گام های موثری در ارتقای سطح فکری جامعه برداشت.

 

در ادامه طباطبایی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن گزارشی از عملکرد سه ماه این نهاد اظهارداشت: از برنامه های موفق این نهاد در تابستان اختتامیه طرح اوقات فراغت در شهرستان بود که بازخوردهای نسبتا خوبی به همراه داشت.

 

طباطبایی گفت: شهرستان خاتم تنها شهرستان در استان می باشد که توانسته است کتابخانه های روستایی را فعال و پویا نگه دارد و قراردادهای روستایی تمدید و ساعات کاری همکاران در این روستاها افزایش داشته است.

 

رئیس کتابخانه های شهرستان افزود: یکی از برنامه های مهم این نهاد برگزاری جلسه نقد کتاب بود که با استقبال اهالی قلم شهرستان مواجه شد و ما توانستیم شهرستان خاتم را به عنوان یک شهر فرهنگی در سطح استان معرفی کنیم.

 

در ادامه  جلسه دیگر مدعوین در جلسه در مورد نهضت مطالعه مفید و چگونگی گرایش جوانان و نوجوانان به سمت و سوی کتاب و کتابخوانی  نظر دادند.
انتهای پیام/ ع ب
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.