ID : 10714503
امام جمعه موقت بهاباد:

شهید الله‌دادی فرمانده‌ای بود که با شهدای جبهه مقاومت هم پرواز شد


امام جمعه موقت بهاباد گفت: همه ما وظیفه داریم راه مقدس و نورانی شهیدان را بشناسیم و برای تحقق اهداف آنها درعرصه های مختلف تلاش کنیم و فرهنگ ناب بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و بین نسل جوان که یک وظیفه است گسترش دهیم تا از این طریق بتوانیم راه شهداء را برای دفاع از اسلام ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بهاباد، مراسم بزرگداشت سردار سپاه اسلام و یادگار دوران دفاع مقدس شهید حاج محمد علی الله دادی از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مجمع بسیجیان بهاباد و با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران  و خانواده های  شاهد و ایثارگران  و جمع زیادی از مسئولین و مردم ولایت مدار این شهرستان و عشاء  در محل مسجد جامع بهاباد برگزار شد.
 
در این مراسم پس از مداحی و سینه زنی حجت الاسلام محمد علی اخوان امام جمعه موقت بهاباد در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهادت سردار دلاور شهید حاج محمد علی الله دادی فرمانده اسبق سپاه الغدیر استان یزد و از فرماندهان عالی رتبه سپاه به بیان ویژگی های این شهید والامقام اشاره کرد و گفت : همه وجود شهید الله دادی ایمان ، اخلاق ، اخلاص ، ولایتمد اری و جهاد درراه خدا و تلاش مضاعف برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری بود. 
 
وی گفت : سردار الله‌دادی از جامانده‌های کاروان دفاع مقدس بود. او در آرزوی این بود که به جمع دوستان شهیدش بپیوندد لذا شهادت را لبیک گفت و به آنها پیوست.
 
رئیس حوزه علمیه بهاباد به خدمات شهید الله دادی اشاره کرد و افزود : شهید الله دادی در یزد و کشور و همچنین در لبنان و سوریه خدمات بی نظیرو گسترده ای برای موفقیت جبهه مقاومت انجام داد و هیچگاه دست از دفاع از حریم حق و حقیقت بر نداشت و برای اجرائی شدن اهداف نظام و انقلاب اسلامی سر از پا نمی شناخت.
 
وی  با بیان اینکه سردارشهید الله‌دادی مدیر و فرمانده‌ای بود که در همه حوزه‌های کاری که وارد می‌شد نبوغ خاص خود را داشت و خلاق و ایده‌پرداز بود و ایده‌هایش را عملی می‌کردگفت : الله‌دادی مدیر، مجاهد و فرمانده‌ای بود که در کنار دیگر فرماندهان جبهه مقاومت و حزب‌الله به مجاهدت پرداخت و با همان‌ها هم پرواز کرد.
 
اخوان تصریح کرد : سردار سرتیپ پاسدار محمد علی الله دادی از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که نقش آفرینی‌های مؤثر وی در دوران دفاع مقدس و سپس در فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود. 
 
حجت الاسلام اخوان امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به شهادت سردار الله دادی و رزمندگان حزب الله عزم و اراده مقاومت اسلامی در عرصه‌ مقابله با رژیم صهیونیستی و پی‌گیری آرمان‌های اسلام عزیز را جدی‌تر خواهد کرد، تصریح کرد: اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در نقض حریم هوایی کشور سوریه بار دیگر نشان‌ داد که فتنه تروریستی داعش و جریان‌های تکفیری در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های نظام سلطه و صهیونیسم و با هماهنگی سران کاخ سفید و رژیم اشغالگر قدس، علیه امت اسلامی طراحی شده است و برای دست‌یابی به اهداف و مقاصد شیطانی خود هیچ گونه پای بندی به قوانین بین المللی و اصول اخلاقی و انسانی ندارد.
 
امام جمعه موقت بهاباد گفت : همه ما وظیفه داریم راه مقدس و نورانی شهیدان را بشناسیم و برای تحقق اهداف آنها درعرصه های مختلف تلاش کنیم و فرهنگ ناب بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و بین نسل جوان که یک وظیفه است گسترش دهیم تا از این طریق بتوانیم راه شهداء را برای دفاع از اسلام ادامه دهیم.
 
در ادامه این مراسم سید محمود میر ابوالقاسمی رئیس مجمع بسیجیان شهرستان بهاباد با تسلیت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید محمد علی الله دادی گفت : شهید الله دادی یکی از کسانی بود که آرزوی دیرینه شهادت را داشت و یکی از فرماندهان دلیر و شجاع بود این دلاور، خود را فدای حرم و ناموس اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین و زینب کبری سلام الله علیها نمود و خون مطهرش نویدی برای آزادی قدس شریف است.
 
میرابوالقاسمی به خدمات ارزنده سردار شهید الله دادی در سپاه الغدیر یزد خصوصا شهرستان بهاباد اشاره کرد و افزود : شهید الله دادی از جمله افرادی بود که در شهرستان شدن و افتتاح ناحیه مقاومت بسیج بهاباد نقش داشت و خیلی برای افتتاح شهرستان وناحیه مقاومت زحمت کشید و ما یاد و خاطره این شهید دلاور را گرامی میداریم و خدمات صادقانه او را ارج می نهیم . وی علاوه بر اینکه فرمانده بود از او میتوان به عنوان استاد اخلاق و ادب نام برد
رئیس مجمع بسیجیان بهاباد تصریح کرد : حیف بود که سردار الله دادی در بستر مرگ بمیرد او با گلوله مستقیم پست ترین انسانهای روی کره زمین یعنی صهیونیست های غاصب به شهادت رسید.
 
 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.