ID : 30486187
امام جمعه موقت هرات:

شهید حججی‌ها رویش نسل سوم و چهارم انقلاب هستند/هدف آمریکا در منطقه تضعیف جبهه مقاومت است


امام جمعه موقت هرات گفت:بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب امثال شهید حججی ها رویش سوم و چهارم انقلاب هستند که از نسل اول و دوم در راستای تحقق آرمانهای انقلاب پیش رو ترند.

به گزارش یزدرسا، به نقل از طنین خاتم؛حجت الاسلام غلامرضا محمودی سخنران مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی در مسجد جامع هرات اظهار داشت: نحوه شهادت محسن حججی همانند واقعه عاشورا بود که در اذهان تداعی کرد و بسیاری را تحت تاثیرقرارداد.

امام جمعه موقت هرات گفت:بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب امثال شهید حججی ها رویش سوم و چهارم انقلاب هستند که از نسل اول و دوم در راستای تحقق آرمانهای انقلاب پیش رو ترند.

وی در ادامه از یک توطئه سنگین و حساب شده دنیای غرب علیه جمهوری اسلامی نام برد و افزود:یکی از مشاورین بوش،رئیس جمهور سابق آمریکا نظریه دارد به نام نظریه جنگ تمدن ها که امروزه دنیای غرب در پی اجرای آن با همکاری صهیونیست ها و ارتجاع عرب است.

محمودی خاطر نشان کرد: نظریه هانتينگتون این است كه مشكل ريشه اي غرب، بنيادگرايي اسلامي نيست بلكه مسئله اصلي خود اسلام است به عنوان تمدني متفاوت كه مردم آن به برتري فرهنگ خويش ايمان و باور دارند.

امام جمعه هرات تصریح کرد: غربیها به خوبی میدانند که بشر امروزی از تمدن تک بعدی خسته شده است و گرایش جوانان آن منطقه به اسلام ناب محمدی (ص) مصداق همین مطلب است. 

وی افزود:بنابراین دنیای غرب برای جلوگیری و اشاعه اسلام در آن منطقه از جهان،در پی راه اندازی جنگ تمدن ها  با کمک صهیونیست ها و ارتجاع عرب هستند و هدفشان نیز تغییر نقشه خاورمیانه و تضعیف جبهه مقاومت است.

محمودی اظهار داشت:آمریکا نقشه تجزیه کشورها را در پیش گرفته است تا بتواند از این طریق انقلاب اسلامی را مهار و ایران را که بزرگترین مانع در مسیر جهان سازی غرب است از بین ببرد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: امروزه ما در پیچ عظیم تاریخی قرار داریم بنابراین اگر بتوانیم نیروی مقاومت به ویژه سپاه قدس را تقویت کنیم قطعا در تحولات آینده برنده خواهیم شد و توطئه های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه موقت هرات در پایان با گرامیداشت روز جهانی مسجد،شهید محسن حججی را محصول تربیت دینی و مسجد دانست و خاطر نشان کرد: مساجد بهترین مکان تربیت معنوی جوانان است

 

انتهای پیام/ک

 

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.