ID : 38882111
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اعلام کرد

شهید سلیمانی رمز مقاومت در منطقه


حجت‌الاسلام نجیمی گفت: سردار سلیمانی در شکل‌گیری محور مقاومت در منطقه نقش بسیار اثرگذاری را داشت و امروز به‌عنوان رمز مقاومت در منطقه شناخته می‌شود.

به گزارش یزدرسا، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه شهید سلیمانی بنده مخلص خدا بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی یک فرد به‌تمام‌معنا انقلابی و ولایی بود و در این مسیر از هیچ‌گونه خدمتی فروگذار نبود.

وی گفت: شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) است و تا آخرین روز با برکت خود در مسیر ولایت قدم برداشت و به دنبال ادای تکلیف دینی خود به شهادت رسید.

نجیمی با اشاره به اینکه با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی در طول چهل سال انقلاب اسلامی با شجاعت در مقابل ایستادگی کرد و افزود:

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد به رشادت‌های فرامرزی و ابتکارات نظامی و جان‌فشانی شهید سلیمانی در نجات ملت‌های سوریه و عراق و کشورهای دیگر منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: سردار سلیمانی در شکل‌گیری محور مقاومت در منطقه نقش بسیار اثرگذاری را داشت و امروز به‌عنوان رمز مقاومت در منطقه شناخته می‌شود.

وی شهید سلیمانی را خادمی صادق و بی‌ادعا و سربازی جان‌برکف برای اسلام و ایران اعلام و اضافه کرد: این شهید عزیز در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز در مقابله با دشمن پیشگام بود و در این مسیر هیچ‌گونه کوتاهی نکرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.