ID : 38833751
امام جمعه شهرستان ابرکوه:

شهید سلیمانی سرباز واقعی ولایت/ سلیمانی‌ها امروز ادامه‌دهنده مسیر مکتب سردار دل‌ها هستند


حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اینکه شهید سلیمانی سرباز واقعی ولایت بود، گفت: سلیمانی‌ها امروز ادامه‌دهنده مسیر مکتب سردار دل‌ها هستند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به در پیش بودن نخستین سالگرد شهید قاسم سلیمانی، گفت: مسئله محرز برای ما این است که شهید سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک جریان پرورش یافته از مکتب و خط امام خمینی (ره) برای مبارزه با استکبار، ستمگران، ظالمان و ددمنشان بود.

وی شهید سلیمانی را نماد عینی و جلوه زیبایی از بصیرت دانست و اظهار داشت: این بصیرت در همه زمان‌ها و همه مکان‌ها، انسان‌های حق‌طلب باید به‌عنوان مهمترین رکن عملی سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

حسینی با بیان اینکه سردار سلیمانی جلوه عینی ولایت مداری بود، افزود: ایشان به‌عنوان یک سرباز برای ولایت قدم برمی‌داشت و در این مسیر جان و مال خود در طبق اخلاص گذاشت و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، وقت و عمر شریف خود را وقف انقلاب، نظام و تعالی نظام و انقلاب اسلامی و اعتلای مکتب اسلام کرد.

امام جمعه شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: همه ما باید راه، مکتب و اهداف و آرمان‌های شهید سلیمانی را که آیینه تمام نمای آرمان‌های انقلاب اسلامی است را پاس بداریم و در این راه با تمام کوشش و تلاش خود برای بسترسازی در جهت نیل به قله فرهنگ و تمدن جهانی اسلام تحت زعامت و حاکمیت جهانی حضرت مهدی (عج) گام برداریم.

وی گفت: قطعاً اگر سردار سلیمانی بود، به‌عنوان پیش‌قراول مسیر استمرار انقلاب در گام دوم، گام‌های استوار خود را برمی‌داشت و ما امروز در این مکتب سردار سلیمانی‌ها داریم و ضرورتاً لازم است از همه ظرفیت‌های موجود در ایران اسلامی در جهت نیل به اهداف انقلاب گام برداریم.

حسینی اضافه کرد: یقیناً در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تمام دلدادگان به انقلاب، نظام و ولایت با خون پاک این شهید عزیز میثاق می‌بندند تا پرچمی که این شهید در دست گرفته بود، سلیمانی‌ها به اهتزاز درآورند و پرچم ظلم، کفر و نفاق و استکبار و استبداد و صهیونیسم بین‌الملل را به زیر بکشند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.