ID : 12422218
امام جمعه مهردشت:

شوراها صاحب شهر وروستا نیستند؛وعده توخالی ممنوع/ درمانگاه مهردشت نیازمند کمک های مردمی


امام جمعه مهردشت با اشاره به اینکه اعضای شوراهای شهر و روستا از وعده هاي غير عملي و توخالی اجتناب کنند گفت: شوراها صاحب شهر و روستا نيستند بلکه خادم مردم هستید و باید از انگيزه هاي جناحي و تسويه حساب جزئي اجتناب کنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه مهردشت اظهار داشت: علی رغم صدور بیانیه آتش بس از سوی عربستان سعودی در حمله اخیر به یمن، همچنان جنگنده‌های عربستانی مشغول کشتار مردم بی‌دفاع یمن هستند. با این حال با مقاومت مردم، ارتش و جنبش انصارالله یمن، آل سعود تاکنون نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند.

 


پیام جنگ 27 روزه در یمن، شکست عملیات کودکانه نظامی آل سعود است
حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: این جنگ‌ 27 روزه یک پیام دارد و آن شکست عملیات کودکانه نظامی آل سعود در یمن بود. پیروز این میدان ملت یمن هستند که با پایداری و استقامت ، متجاوزان را پشیمان کردند. اکنون مردم مظلوم یمن نیازمند کمک های بشر دوستانه ما و دیگر کشور ها هستند.

 


طوفان شن در صحرای طبس، پنجه هاي عقاب شيطاني را شکست
علیزاده ضمن یادآوری واقعه طبس در پنجم اردیبهشت عنوان کرد: آمريکا در سال 59 به بهانه آزادسازي گروگان ها، نود نفر از کماندو هاي خود را با تجهيزات کامل و بودجه نامحدود به سمت ايران فرستاد و نام عمليات را «پنجه عقاب» گذاشتند.


وی ادامه داد: اما امداد غيبي الهي که به شکل طوفان شن در صحرای طبس، پنجه هاي عقاب شيطاني را شکسته و با خنثي کردن توطئه آمريکا، بقاء و استمرار انقلاب اسلامي را تضمين کرد، چرا که به اعتراف خودشان آنها قصد سرنگوني نظام را داشتند.

 


شوراها از وعده های توخالی اجتناب کنند/ شورا صاحب شهر و روستا نیستند
امام جمعه بخش بهمن اذعان داشت: شوراها با وحدت و همدلي و پرهيز از اختلافات دروني بايد به آراء مردم احترام گذاشته و سرمايه ارزشمند اعتماد عمومي را حفظ کنند و زمينه پيشرفت و توسعه شهر و روستا را فراهم سازند. ارتباط با مردم ، شناخت نيازهاي واقعي وعدالت محوري از جمله وظائف اصلي شوراها وشهرداري هاست.


علیزاده به اعضای شورای شهر و روستا توصیه کرد: از انگيزه هاي جناحي و تسويه حساب جزئي اجتناب کنند. از وعده هاي غير عملي و توخالی اجتناب کنيد. شوراها صاحب شهر و روستا نيستند بلکه خادم مردم هستند و مردم از آنها عمل ، صداقت و همدلي مي خواهند.


وی افزود: به مختصات شهر اسلامي که یکی از آنها عدالت در تقسيم خدمات شهري است توجه کنید. همکاري بين اعضاي شوراي شهر و روستا و شهردار تقويت شود. با فساد و بي قانوني به هيچ وجه مماشات نکنيد بلکه برخورد کنيد.

 


درمانگاه مهردشت نیازمند 40 درصد کمک های مردمی
خطیب جمعه مهردشت در هفته سلامت به شعار «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» اشاره کرد و گفت: عدم امنیت غذایی، سلامت انسان را تهدید می‌کند و می‌تواند در آینده خطرات جدی را برای افراد به‌ وجود آورد.


علیزاده خاطر نشان کرد: تامين بهداشت و سلامت مردم از اولويت هاي اصلي نظام بوده و جامعه سالم يقينا جامعه موفق تر و بي مشکل تر خواهد بود. در همین جا از از عزیزانی که زمین خود را جهت احداث درمانگاه شهر مهردشت اهدا کردند تشکر می کنم.


وی همچنین از مردم خیر و نیکوکار درخواست کرد: در شروع کار با کمک های خود جهت اجرایی شدن سریع تر این پروژه و مهیا کردن 40 درصد هزینه ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.