ID : 32978332
رئیس شورای شهر بافق:

شورای شهر بافق فارغ از هر گونه مباحث جناحی وسیاسی در خدمت به مردم گام برمی دارد


رئیس شورای شهر بافق در جلسه پرسش و پاسخ در مسجد فاطمیه گفت: شورای پنجم فارغ از هر گونه مباحث جناحی وسیاسی در خدمت به مردم گام برمی دارد.

به گزارش یزد رسا، به نقل از بافق خبر؛ اعضای شورای شهربافق به همراه شهردار در جلسه پرسش وپاسخ در مسجد فاطمیه بافق در بین مردم حاضر شدند.

در ابتدای این مراسم سیدمحمدباقی زاده رئیس شورای شهر بافق ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و عذرخواهی جهت  تاخیر در تشکیل جلسه پرسش و پاسخ گفت: قرار بر این بود که هر 3 ماه یک‎بار در یکی از مساجد محلات شهرستان خدمت شهروندان عزیز از عملکرد 3 ماه گذشته شورا گزارشی ارائه کنیم با توجه به بعضی مشکلاتی که پیش آمد و سفرهایی به خاطر پیگیری هایی در تهران برای شورا پیش آمد نتوانستیم به قول خود وفا کنیم.

وی در ادامه افزود: شورای پنجم با رویکردی فارغ از مباحث جناحی و سیاسی  و با  هدف خدمت به مردم و آبادانی شهر گام برمی دارد. از زمان شروع به کار شورای جدید تا کنون 46 جلسه  تشکیل شده و 4 سفر نیز  به خارج از استان جهت  دیدار با وزرای کار، اقتصاد و دارائی ، معاونت ها و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی داشته ایم.

باقی زاده تصریح کرد: اعضای شورا با رای مردم انتخاب شدند و وظیفه اعضای شورا خدمت به مردم و ارائه گزارش عملکرد از فعالیتهای خود در همه زمینه ها است.

رئیس شورای شهر بافق با بیان اینکه انتقاد خوب است اظهار داشت: خواهشی که من از مردم عزیز دارم این است که درب شورا بروی همه مردم شهر باز است اینکه ما در گروهها و سایت ها به یک سری از مسائل دامن بزنیم که از پایه دروغ است و این باعث میشود در روند فعالیت اعضای شورا و مسئولین شهر تاثیر منفی بگذارد. اعضای شورا آماده پاسخگویی هرگونه انتقاد سازنده از طرف شهروندان عزیز هستند.

انتهای پیام/ع.ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.