ID : 12255428
دربیانیه اتاق اصناف اشکذر علیه قطعنامه ضدیمنی مطرح شد

شورای ناامنی دست رژیم کودک کش آل سعود را بازتر گذاشت/ حاکمیت قانون جنگل از مسیر این شورا


اتاق اصناف شهرستان اشکذر به نیابت از اصناف و بازاریان این شهرستان در بیانیه ای قطعنامه ضد یمنی شورای نا امنی را محکوم کردند.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، اتاق اصناف شهرستان اشکذر به نیابت از اصناف و بازاریان این شهرستان در بیانیه ای قطعنامه ضد یمنی شورای نا امنی را محکوم کردند.

 بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل ثابت کرد که وظیفه ای غیر از نا امن کردن جهان و دادن مجوز کشتار زنان و کودکان ندارد.خیانت های این شورای نا امنی، در اتفاقات و کشتار مردم بی گناه در قرن اخیر از روز روشن تر است و خون های مظلومان جهان به گردن اعضای این شورا وحامیان آن سنگینی می کند.

از قرار معلوم حاکمیت قانون جنگل در دنیای کنونی از مسیر این شورا عبور می کند و قدرت های مادی بزرگ جهان به سر کردگی آمریکا قصد نابودی تمام ملت های آزاده دنیا را در ذهن خود پرورش می دهند و جز نوکران خودشان کسی را دارای حق حیات نمی دانند.

متأسفانه در قضایای اخیر یمن و حمله گسترده و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی سعودی به این کشور مظلوم و مسلمان که با چراغ سبز زورگویان عالم اتفاق افتاد، همان طور که انتظار می رفت شورای نا امنی سازمان ملل بجای دفاع از مظلوم و محکومیت متجاوز، ملت یمن و انصارالله را محکوم نموده و دست رژیم کودک کش آل سعود را برای نسل کشی بازتر گذاشته است .

این در حالی است که برخی از قدرت های جهان از جمله فرانسه با سفر به کشور عربستان زمینه های فروش سلاح به آل سعود را فراهم نموده اند .

ما اصناف و بازاریان شهرستان همراه و هم صدا با اصناف و بازاریان سراسرکشور ضمن محکومیت قطعنامه این شورای دست نشانده، حمایت خود را از مردم مظلوم و مسلمان یمن اعلام نموده و بر سر رژیم صهیونیستی سعودی و حامیان آن به ویژه آمریکا، اسرائیل و اروپا و کشورهای مرتجع منطقه، فریاد خواهیم زد وآمادگی خود را جهت یاری رساندن به مردم یمن اعلام می داریم .

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام/ع





summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.