ID : 24778490
کارشناس زکات کمیته امداد مطرح کرد

شکر گزاری و تمسک به اهل بیت(ع)، از مهمترین راه های تقویت و رشد ایمان


کارشناس زکات کمیته امداد در کارگاه سبک زندگی دینی، شکر گزاری و تمسک به اهل بیت(ع) را از شیوه های مهم کسب آرامش و تقویت ایمان عنوان کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، تقویت و رشد ایمانی ویژه زنان سرپرست خانوار دارای فرزند با حضور 29 نفر در کانون شهید چمران در آستانه اربعین حسینی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله رستگار کارشناس زکات کمیته امداد ابرکوه در این کارگاه به بیان  شیوه های زندگی دینی، راهکارهای تقویت و رشد ایمان در خانواده و زندگی فردی پرداخت.

حجت الاسلام رستگار، عواملی را که باعث تقویت و ایجاد آرامش در زندگی می شود را عنوان کرده و گفت: شکر گذاری به نعمات و مقدرات الهی، مراقبت از نمازها و تمسک و توسل به اهل بیت علیهم السلام در تمام لحظات زندگی از جمله مهمترین راه های ایجاد آرامش دائمی در زندگی است.

این کارشناس علوم اسلامی گفت: باید از نمازها به خصوص نماز اول وقت مراقبت و تا آنجایی که امکان دارد آن را به صورت جماعت اقامه کرد تا سپری برای بلاهای دنیوی و اخروی باشد.

وی تصریح کرد: تمسک به اهل بیت علیهم السلام و توسل به این بزرگواران در تمامی لحظات زندگی باعث حل مشکلات لاینحل یکی از امدادهای غیبی است که در تقویت ایمان به دین موثر می باشد.

گفتنی است در ادامه این کارگاه، احکام مهم نماز به شرکت کنندگان نیز آموزش داده شد.

مرثیه سرایی در رثای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام / ک
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.