ID : 1495007
در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول؛

شکست فولاد یزد مقابل شهرداری بندرعباس/ فولاد در رده پانزدهم ماند


تیم فولاد یزد در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه مقابل تیم شهرداری بندرعباس تن به شکست داد.

به گزارش یزد رسا، تیم فولاد یزد در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه مقابل تیم شهرداری بندرعباس تن به شکست داد.

در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول ایران عصر روز یکشنبه ششم بهمن ماه یک دیدار بین تیم های شهرداری بندرعباس و فولاد یزد در استادیوم خلیج فارس برگزار گردید که این دیدار در پایان با نتیجه دو برصفر به سود میزبان خاتمه یافت .

گل های بندری ها در دقایق  30 و 90 بازی رقم خورد  .بندری ها با کسب سه امتیاز بازی امروز 23 امتیازی شدند اما از رده پنجم جدول تکان نخوردند . فولادی ها نیز با همان 15 امتیاز قبلی در رده یازدهم جدول باقی ماندند.

با این پیروزی شهرداری بندرعباس 23 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم فولاد یزد با 15 امتیاز در رده یازدهم جدول گروه اول مسابقات لیگ دسته اول کشور باقی ماند.

به گزارش یزد رسا، بازی های هفته هجدهم گروه یک لیگ دسته اول ایران یکشنبه هفته آینده سیزدهم بهمن ماه در شهرهای مختلف ایران پیگیری خواهد شد که در یکی از این بازی ها تیم فولاد یزد در استادیوم شهید نصیری یزد از تیم الوند همدان پذیرایی خواهد کرد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.