ID : 7901985
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران یزد در همایش یاران صبور

صبر همسران آزاده نشان از ثبات قدم در راه اهداف انقلاب است


حجت الاسلام احمد نقیبی در اولین همایش تجلیل ازهمسران آزاده متأهل در یزد گفت: شما همسران آزاده با صبر خود در زمان اسارت همسر و با پرورش فرزندان ثابت کردید هم هدف و از ادامه دهندگان راه آزادگان هستید.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو، اولین همایش« یاران صبور» امروزعصردر شب میلاد حضرت معصومه (س)  با هدف تجلیل ازهمسران آزاده ای که در زمان اسارت همسر متأهل بوده اند در سالن اجتماعات شهید بهشتی سازمان حفظ نباتات یزد با حضور خانواده های آنان و برخی مسؤولین بنیاد شهید وامورایثارگران یزد برگزارشد.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهر یزد ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت و با اشاره به شباهت زندگی ایشان با حضرت زینب وحضرت زهرا (سلام الله علیهما) به بیان مقام ایمانی وعلمی این بانوی بزرگ اسلام پرداخت واظهارداشت: دختری که درغیاب پدر بزرگوارش به سؤالات فقهی شیعیان پاسخ می دهد و امام موسی بن جعفر(ع) پس ازمشاهده پاسخ دقیق وصحیح پرسشها سه بارفرمودند:« فداها ابوها»، این مقام زن است که به درجه ای ازعلم می رسد که امام معصوم او را تأ یید می کند.
حجت الاسلام نقیبی با توجه به اینکه همسران آزاده به حضرت معصومه (س) و راه ایشان عشق می ورزند گفت: این مقام و منزلت زن است و شما به عنوان محرم اسرار آزادگان، باید ناگفته های روزهای اسارت همسرانتان را از گنجینه دلشان خارج سازید و از بچه هایتان هم بخواهید که آن خاطرات را از پدرانشان بگیرند تا ذخایرانقلاب باقی بماند.
نقیبی خود را خدمتگذارتک تک آزادگان و خانواده هایشان دانست و ابرازداشت: اگر بخواهم در یک جمله مسؤولیتم را بگویم خواهم گفت من سنگ صبورجانبازان  وآزادگان و مرهم خانواده های شهدا هستم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.