ID : 10923529
امام جمعه مهردشت:

صدور مجوز برای آلبومی که خواننده زن دارد، اهداف امام و انقلاب را به بیراهه می کشاند


امام جمعه مهردشت با توجه به اتفاقات اخیر جهان گفت: مسئولیت ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال سنگین تر است و در اين راهپيمائي مردم مي آيند بگويند تا وقتي که فتنه، فتنه گر و حامي فتنه باشد ما نیز در صحنه هستیم.

مسئولیت ما را در راهپیمایی 22 بهمن امسال سنگین تر است
به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: با توجه به برنامه هایی مثل جسارت به ساحت رسول اکرم و جنایات وحشیانه گروه های تروریستی و تکفیری داعش که در امور بین الملل و جهان و قطعا با حمایت آمریکا و اسرائیل اتفاق افتاده، مسئولیت و وظیفه ما را نسبت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال سنگین تر می کند.


حجت الاسلام علیزاده افزود: راهپيمائي که نسل سوم و چهارم انقلاب در آن شرکت دارند، باید با قدرت و شوکت بیشتری باشد. راهپيمائي که مردم مي آيند تا دوباره بگويند آمريکا شيطان بزرگ است و صداقت ندارد. باید به همه جهانيان فهماند که نسلی که انقلاب و جنگ تحميلي را نديده اما حاضر است از جان خود بگذرد براي امر ولايت و حفظ انقلاب و اينکه برنامه هاي دشمن براي گمراه کردن اين نسل شکست خورده است.

حضور مردم در راهپيمایي یعنی تا وقتی فتنه و فتنه گر و حامي فتنه باشد، ما در صحنه هستیم
علیزاده گفت: چهارشنبه 22 بهمن روزی که ملت مي آيند تا بگويند به هيچ عنوان و تحت هيچ شرايطي از حقوق مسلم خود کوتاه نخواهند آمد و تحريم ها ما را به زانو در نخواهد آورد و ما را از نظام و ولايت جدا نخواهد کرد. دشمني هاي آمريکا را از ياد نخواهيم برد و آمده ايم پاسخ ياوه گوئي هاي مقامات آمريکائي را با مشت هاي گره کرده بدهيم.


وی عنوان کرد: مردم مي آيند تا بگويند ما اين انقلاب را و اين نظام را با تمسک به راه و منويات امام و رهبري با بصيرت، شور و شعور حسيني حفظ خواهيم کرد و تحويل امام زمان (عج) خواهيم داد. در اين راهپيمائي مردم مي آيند بگويند تا وقتي که فتنه، فتنه گر و حامي فتنه باشد ما نیز در صحنه هستیم.


صدور مجوز برای آلبومی که خواننده زن دارد، اهداف امام و انقلاب را به بیراهه می کشاند
امام جمعه مهردشت با اشاره به آلبومی که با مجوز ساخته شده و در آن صدای زن بر مرد برتری دارد؛ تصریح کرد: اخیرا در کشور شاهد کارهای ضد فرهنگی و دینی هستیم که دل مومنین و خانواده شهدا را به درد آورده است. برخی مسائل خلاف شرع با صدور مجوز دارد معمول و مرسوم می شود که باید جلوی آن گرفته شود.


علیزاده تاکید کرد: نباید اجازه داد برخی، اهداف امام و انقلاب را به بیراهه بکشانند و عزت زنان را به بازی بگیرند. در این آلبومی که اخیرا مجوز گرفته صدای زن بر مرد برتری دارد و اصلا صدای مرد به سختی شنیده می شود، خواندن زنان در برابر مردان حرام است.
وی ادامه داد: ما از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس می خواهیم نسبت به این مسئله واکنش نشان دهد و کوتاه نیاید و بدانند در غیر این صورت مردم کوتاه نخواهند آمد و این مسئله برای آنها هزینه دارد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.