ID : 29494330
معاون فرماندار خاتم :

صنایع دستی در پرکردن اوقات فراغت نقش مهمی دارد


محمودی خاطر نشان کرد:از آنجایی که شهرستان خاتم در زمینه صنایع دستی فعالیت میکند این صنعت علاوه بر پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان می تواند نقش موثری در آشنا کردن نسل جوان با پیشینه تاریخی و فرهنگی کشور داشته باشد.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛معاون فرماندار خاتم در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: برنامه ریزی مطلوب برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، موجب ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت روحیه دانش آموزان می شود.

محمد محمودی گفت: اگر بتوانیم یک برنامه ریزی قوی در جهت غنی سازی اوقات فراغت داشته باشیم میتوانیم خیلی از ناهنجاری های اجتماعی را به هنجارها تبدیل کنیم.

وی افزود:با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش زمان فراغت دستگاه های مرتبط باید از امکانات شهرستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استفاده کنند.

محمودی خاطر نشان کرد:از آنجایی که شهرستان خاتم در زمینه صنایع دستی  فعالیت میکند این صنعت علاوه بر پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان می تواند نقش موثری در آشنا کردن نسل جوان با پیشینه تاریخی و فرهنگی کشور داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات اظهارداشت:بدون تردید یکی از سرمایه های معنوی و بسیار ارزشمند در کشور ما جوانان هستند و باید برای پر کردن اوقات فراغت این سرمایه های عظیم برنامه ریزی اساسی شکل گیرد.

جعفری گفت: توجه ویژه والدین به نحوه گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان امری ضروری است.

امام جمعه هرات خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت ، لزوم یک برنامه‌ریزی جامع و دقیق  از سوی دولت و خانواده‌ها بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/ک


 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.