ID : 29966399
کارشناس مسائل سیاسی:

صهیونیست‌ها؛ معرکه گردان اصلی جنایات سعودی‌ها در یمن / سازمان‌های بین‌المللی به سکوت ذلت‌بار خود پایان دهند


کارشناس مسائل سیاسی گفت: سازمان‌های بین المللی سکوت ذلت بار خود را در خصوص جنایات سعودی‌ها در یمن پایان دهند و مانع خون ریزی و ظلم شوند.

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ ضمن محکوم کردن جنایات سعودی ها در یمن و بودائیان در میانمار، گفت: حملات عربستان و  به خاک و خون کشیدن هزارن نفر از مردم بی دفاع یمن و میانمار، جنایت جنگی است و سران آل سعود به خاطر این جنایات باید در دادگاه‌‎های بین المللی محاکمه شوند؛ در صورتی که متاسفانه نهادهای بین المللی فارغ از چیزی که مسئولیت و نام آنها را یدک می کشند کاملا در اختیار استکبار است.

تراژدی ناتمام مسلمانان میانمار در سایه سکوت جهان اسلام

مهدی تقوایی افزود: نهادهای بین المللی نه تنها در مقابل این جنایات سکوت می کنند؛ بلکه گاهی این نهادها جانبدارانه سمت غربی‌ها را می‌گیرند و این چیزی جز وابستگی نهادهای بین اللملی به استکبار جهانی نیست.

وی با اشاره به سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایات بی رحمانه، اظهار داشت: از همه اسفناک‌تر تسلط رسانه‌های استکباری بر روی افکار عمومی مردم دنیا است که به نوعی جهت‌دار و هدایت شده است و  چیزی جز دروغ نیست و مردم به راحتی قبول کرده و با سادگی از موضوع عبور می‌کنند.

تقوایی تصریح کرد: متاسفانه نهادهای اسلامی همانند سازمان کنفرانس اسلامی به نوعی تحت تاثیر عربستان هستند و طبیعتا موضع گیری‌های این نهادها طبیعتا تبعیت بی چون و چرا از مثلث استکبار جهانی است که با این روند روز به روز شاهد افزایش این جنایت‌ها خواهیم بود.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه این جنایت‌های بی رحمانه باید در دادگاه‌های بین المللی بررسی شود، اذعان کرد: سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل این همه جنایت عربستان سکوت اختیار کرده است و حتی در محکومیت این جنایات، قطعنامه صادر نکردند؛ چرا که این نهادها با تابعیت بی چون و چرا از استکبار جهانی نمی‌توانند موضع گیری بر علیه خود داشته باشند.

تقوایی با تاکید بر اتحاد همبستگی امت اسلامی، خاطرنشان کرد: سکوت جهان اسلام در برابر قتل عام مسلمانان تبعات جبران‌ناپذیری خواهد داشت که جلوگیری از این امر هوشیاری کشورهای اسلامی را می‌طلبد.

مدیر کل اسبق سیاسی و انتخابات استانداری یزد ضمن تاکید بر اینکه حملات عربستان به مردم یمن و بودائیان در میانمار بدون چراغ قرمز کشورهای استکبار ممکن نیست، گفت: مسلم است که آمریکا و اسرائیل حامی درجه یک عربستان هستند و این رفتار جنون آمیز سران سعودی بدون حمایت این کشورها ممکن نیست و این زیردست بودن مختص دیروز و امروز نیست و همیشه مواضع آنها در راستای اهداف آمریکایی‌ها و استکبار جهانی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه سازمان‌های بین‌المللی سکوت ذلت‌بار خود را پایان داده و مانع خون‌ریزی و ظلم ستم شوند، اذعان کرد: به نظر می‌رسد امروزه رسانه‌های استکباری تحت سلطه صهیونیست هستند و صهیونیست معرکه گردان اصلی این جنایات است و طبیعتا دولتی مثل اسرائیل که جنایتکارترین دولت در جامعه بشری است، هیچ وقت تحت پیگرد قانونی قرار نمی‌گیرد.

تقوایی تصریح کرد: استکبار امروزه بسیاری از کشورهای اسلامی را شستشوی مغزی داده است و آزاد اندیشان اروپا و آمریکا به این مسئله اذعان می‌کنند، ولی نهادهای بین المللی ساکت هستند؛ چرا که ماهیت وجودی آنها در جهت حمایت از قدرت‌های بزرگ بوده است و مسلم است بر علیه آنها کاری انجام نمی‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: یمن ملتی است که در مقابل زیادی خواهی آمریکا ایستاده است و آمریکا روند جنگ نیابتی را پیشه و عربستان را وارد میدان کرده است. اقدامات عربستان همان اقداماتی است که آمریکا طراحی و برنامه ریزی کرده است و عربستان بدون هماهنگی با آمریکا هیچ جرئتی به تنهایی ندارد.

انتهای پیام/ز.د

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.