ID : 25602695
کارشناس مسائل سیاسی در ابرکوه:

ضربه فتنه گران داخلی در سال 88 به نظام قابل پذیرش نیست


کارشناس مسائل سیاسی در ابرکوه گفت: ضربه ی انقلابیون قبلی در سال 88 و در جریان فتنه، به سیستم نظام قابل پذیرش نبوده و نیست.

به گزارش یزد رسا، به همت حوزه شهدای محراب شهرستان ابرکوه و پایگاه شهیدان حیدری مدوئیه و عزیزآباد نشست بصیرت به در آستانه 9 دی  و روز بصیرت برگزار شد.

به گزارش بسیج، در این نشست، بابایی  ضمن قدردانی از وحدت مردم روستای مدوئیه و عزیزآباد در جنگ 8 سال دفاع مقدس به بیان نقش رهبر انقلاب در فتنه سال 88 و گفت: مقام معظم رهبری در فتنه سال 88 نقش مهمی را ایفا کردند، ایشان دائما روشن گری می کردند و مردم را آگاه می نمودند.

بابایی با اشاره به دشمنان جمهوری اسلامی ایران، آمریکا و هم پیمانانش انگلیس گفت: در جریان فتنه سال88 خسارت هایی در دو بعد داخلی و خارجی به جمهوری اسلامی ایران زده شد.

وی با بیان اینکه فتنه داخلی غیر منتظرانه بود افزود: این ضربه ی انقلابیون قبلی به سیستم جمهموری اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش نبوده و نیست.

بابایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که کسانی که در این جریان اشتباه کردند در جریان فتنه که کشور رابه اغتشاش و آشوب و خسارت رسانده اند آن ها در گاه خداوند متعال و در حضور مردم و ملت شریف و بزرگوار ایران توبه کنند.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.