ID : 17124335
رئیس شورای آموزش و پرورش خاتم مطرح کرد

ضرورت ارائه کتاب‌هایی با موضوع فرهنگ كار و انضباط اجتماعي در کتابخانه‌های مدارس


رئیس شورای آموزش و پرورش خاتم در نشست این شوراء ضمن تاکید بر ارائه کتاب هایی با موضوع فرهنگ کار و انضباط اجتماعي در کتابخانه های مدارس شهرستان، خواستار ترغیب بیشتر دانش آموزان به سمت کتاب و کتابخوانی شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از  طنین خاتم، رئیس شورای آموزش و پرورش خاتم در نشست این شوراء ضمن تاکید بر ارائه کتاب هایی با موضوع فرهنگ کار و انضباط اجتماعي در کتابخانه های مدارس شهرستان، خواستار ترغیب بیشتر دانش آموزان به سمت کتاب و کتابخوانی شد.

محمد زاده رحمانی اظهارداشت: باید در مدارس کتاب هایی ارائه شود که بیشتر نیاز دانش آموزان است و این کتاب ها با مشاوره انتخاب، خریداری و در اختیار آنها قرار گیرد.

فرماندار خاتم افزود: در سال گذشته بودجه بخش آموزش و پرورش شهرستان 8000 میلیون ریال بوده اما در سال جاري این رقم به 12000 میلیون ریال افزایش یافته که باید از این بودجه به نحو شايسته در تعمیرات و نوسازی مدارس استفاده شود.

زاده رحمانی خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته جلسه ای در استان و با حضور مسئولین استانی در خصوص مدارس عشایری برگزار خواهد شد که مصوبات این جلسه نیز پس از برگزاری اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به نواختن زنگ مهر در شهرستان خاتم افزود: حضور مسئولین استان و بخصوص استاندار محترم در خاتم نشان از باور مسئولان به توانایی های این شهرستان می باشد.

در ادامه این نشست، امام جمعه هرات با اشاره به نفوذ دشمن در فرهنگ جامعه گفت: دشمن با استفاده از ترفندهای بی شمار سعی در رخنه فرهنگی و تهاجم فرهنگی دارد که باید مقابله با این هجمه ها در مدارس آموزش داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری اظهار داشت: دشمن در تهاجم فرهنگی تلاش می کند و تا حدودي توانسته است تا در فرهنگ ما نفوذ کند که این یک زنگ هشدار می باشد.

وی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان این مملکت امانتی هستند در اختیار ما که ما موظف هستیم بر اساس آموزه های دینی که واجب می باشد به آنها پاسخگو باشیم.

در ابتدای این نشست، همچنین مدير آموزش و پرورش شهرستان خاتم با اشاره به اینکه مدارس یک کارخانه انسان سازی می باشد بیان کرد: تجهیز کتابخانه های مدارس شهرستان یکی از دغدغه های این مديريت می باشد.

حبيب الله کاظمی نسب افزود: آموزش و پرورش شهرستان در سال جاری توانسته است در زمینه عملکردی رشد قابل توجهی داشته باشد که این ترقی و پیشرفت را مدیون همکاری صمیمانه فرماندار می دانیم.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد شهرداري، پياده رو سازي جلو مدارس را در اولويت قرار دهد، نسبت به جذب كمك هاي خيري جهت محوطه سازي مدارس با مشاركت اداره كل نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس اقدام و با تهيه و اهداي كتاب و بسته هاي فرهنگي، بر غناي كتابخانه هاي مدارس افزوده شود.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.