ID : 34104261
معاون امور هنری و سینمایی ارشاد استان یزد تاکیدکرد

ضرورت حل مشکلات هنرمندان بخش مروست


معاون امور هنری و سینمایی ارشاد استان یزد اظهار داشت: این منطقه از ظرفیتهای خوب هنری برخوردار است و برای حل مشکلات هنرمندان آن باید قدم های بزرگتری برداشته شود.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ هنرمندان بخش مروست طی نشستی در محل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی  این منطقه، مسائل و مشکلات خود را در جلسه ای با حضور دهقان هراتی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، فلاحتی بخشدار مروست، رنجبر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست واعضای شورای  اسلامی شهر در میان گذاشتند . 
 
 محمود دهقان هراتی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست طی سخنانی ، با بیان اینکه منطقه مروست در زمینه انجام فعالیتهای هنری از مناطق فعال و پویا در استان یزد به حساب می اید خاطر نشان کرد: این منطقه از ظرفیتهای خوب هنری برخوردار است و برای حل مشکلات هنرمندان آن باید قدم های بزرگتری برداشته شود. 
 
بخشدار مروست نیز در این نشست گفت: به رغم مشکلات موجود ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست تا کنون فعالیتهای خوب و مطلوب فرهنگی و هنری به انجام رسانده که قابل تقدیر و تشکر است .
 
علی رضا فلاختی با اشاره به استعدادهای خوب هنری  این منطقه، خواستار توجه بیشتر به حوزه فرهنگ و هنر این منطقه شد . 
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست نیز در این نشست، هنرمندان خوب این دیار را سرمایه ای ارزشمند برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  عنوان کرد و افزود: توجه به حل مسائل و مشکلات جامعه هنری یک ضرورت است که به دنبال مرتفع کردن و حل مشکلات پیش رو هستیم . 
 
اکبر رنجبر همچنین  ضمن اعلام تعدادی از برنامه های این اداره در سال 97،گزارشی از فعالیتهای انجام شده این اداره در سال 96 را تشریح نمود . 
 
گفتنی است امور مربوط به  حل شدن مشکل بیمه هنرمندان، حمایت  بیشتر از جامعه هنری ، برگزاری دوره های مختلف آموزشی با حضور اساتید استانی و کشوری ، حمایت از انجمن های هنری  و ... از جمله مسائل و مشکلاتی بود که هنرمندان مروست در این دیدار به ان اشاره کردند . 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.