ID : 40309305
رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر یزد خبر داد

ضرورت نظارت شورای شهر یزد بر اجرای قانون جوانی جمعیت/ بخشودگی عوارض برای خانواده‌های بیش از دو فرزند


پارساییان عضو شورای شهر یزد گفت: شورای شهر یزد باید برای اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت، نظارت لازم را داشته باشد و بتواند حلقه ی واسطی برای اجرای تمام این قوانین باشد.

به گزارش یزدرسا، محمدباقر پارسائیان در جلسه کمیسیون  خانواده شورای شهر یزد گفت: شورای شهر باید برای اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت، نظارت لازم را داشته باشد و بتواند حلقه ی واسطی برای اجرای تمام این قوانین باشد.

وی با بیان اینکه برای افزایش این تسهیلات باید قانون جوانی جمعیت اجرا و موانع برداشته شود، ادامه داد: در جامعه کنونی ضرورت دارد برای خانواده های بیش از سه فرزند و همچنین جوانانی که قصد ازدواج دارند تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد افزود: این قانون از زمان ابلاغ متاسفانه هنوز اجرا نشده است و شورا باید برای اجرایی شدن این قانون نظارت لازم را داشته باشد.

پارسائیان گفت: در کمیسیون خانواده مقرر گردید درخصوص تخفیف عوارض و بخشودگی برخی عوارض برای خانواده های بیش از سه فرزند و افرادی که به تازگی متاهل شده اند درنظر گرفته شود و آیین نامه مناسبی در خصوص نحوه استفاده این خانواده ها از تخفیفات شهرداری در صحن شوا ارائه شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.