ID : 6691068
رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور:

طرح «تابستان با قرآن» در بنیاد قرآن و عترت امیر المومنین (ع) ابرکوه اجرا می‌شود


رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور گفت: برای بیستمین سال متوالی طرح «تابستان با قرآن» با هدف اعتلای سطح فعالیت های قرآنی در جامعه در بنیاد قرآن و عترت امیر المومنین (ع) اجرا می‌شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، مجتبی عزیزی رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: طرح تابستان با قرآن با هدف اعتلای سطح فعالیت های قرآنی در جامعه و پرورش نوجوانان و جوانان مستعد و تأثیرگذاری آنان در گروه های همسال، اجرا می‌شود که افراد در سنین مختلف بین ۷ تا ۶۰ سال می توانند در این دوره که ۷۵ روز می باشد شرکت نمایند.
عزیزی با اشاره به محتوا و سرفصل دوره های آموزشی ابراز داشت: دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم در سطوح مقدماتی، نوجوانان و تکمیلی، حفظ و تجوید، قصه‌های قرآن، تفسیر ترتیبی و موضوعی قرآن، تدبر موضوعی و ترتیبی و حفظ ترتیبی و موضوعی، بررسی سیره معصومین (ع)، شرح خطبه متقین در نهج البلاغه، شرح صحیفه سجادیه، مهارتهای تربیت قرآنی فرزندان، اخلاق در قرآن، مهدویت و انتظار، برنامه های تفریحی و… از جمله رئوس مهم این دوره‌های آموزشی است.
رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور یادآور شد: برای برگزاری این دوره آموزشی قریب به ۵۰ نفر از اساتید، معلمان و مربیان توانمند، دعوت شده اند که مسئولت تدریس در این دوره را بر عهده خواهند داشت.
وی در خاتمه افزود: به توفیق الهی امیدواریم علاقمندان شرکت کننده در این در این دوره آموزشی ضمن فراگیری آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن و عترت، پرورش استعدادها و خلاقیت در زمینه ارزش‌های اخلاقی و اسلامی را نیز در رفتارهای خود شاهد بوده و به نقش مهم اثرگذاری در همسالان خود نیز عمل نمایند.
متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۳۰/۱۶ الی ۳۰/۱۹ به مدیر آموزش بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) مراجعه و یا با شماره تلفن های ۱۵-۶۸۲۱۱۱۳ تماس حاصل نمایند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.