ID : 10124953
جانشين فرمانده انتظامي استان يزد:

طرح زمستاني با حضور 50 تيم پلیس راه در يزد آغاز شد/افزايش انضباط ترافيكي هدف طرح زمستاني


جانشين فرمانده انتظامي استان يزد همزمان با آغاز طرح زمستاني جاده اي از به كارگيري 50 تيم پليس راه در قالب اكيپ هاي 3 نفره خبرداد.

به گزارش یزد رسا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عطاء ا... احمدي گفت: اجراي اين طرح به مدت سه ماه با همكاري راه و شهرسازي، هلال احمر، اورژانس، آتش نشاني و ساير رورگان هاي خدماتي از امروز آغاز مي شود.


وي ادامه داد: در دونقطه حادثه خيز حضور عوامل پليس راه به صورت 24 ساعته خواهد بود كه اولين محل گردنه علي آباد در محور يزد به شيراز است و نقطه دوم تنگ چنار در محور يزد به خاتم مي باشد.


احمدي ضمن تاكيد بر همكاري تمامي دستگاه ها و ارگان هاي خدماتي در اجراي اين طرح يادآور شد: 50 تيم پليس راه در قالب اكيپ هاي 3 نفره به صورت سيار در جاده هاي مواصلاتي استان و علي الخصوص نقاط برف گير و حادثه خيز حضور فعال خواهند داشت.


جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در پايان تصريح كرد: اميد واريم با تلاش نيروها و همكاري همه عوامل خدماتي بتوانيم خدمات رساني را براي هموطنان در كوتاه ترين زمان انجام دهيم.


هدف از اجراي طرح زمستاني افزايش انضباط ترافيكي است


رئيس پليس راه استان يزد نیز در حاشيه اجراي طرح زمستاني جاده اي هدف از اجراي اين طرح را افزايش انضباط ترافيكي و حضور به موقع يگان هاي امدادي در محل حوادث اعلام كرد.


به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "احمد مظفري" گفت: هدف از اجراي اين طرح را افزايش انضباط ترافيكي، رسيدگي به موقع به تصادفات، استفاده از تمامي ظرفيت هاي موجود و هماهنگي كليه واحدهاي دخيل در امر ترافيك عنوان كردو افزود: اين طرح به مدت سه ماه از امروز تا 25 اسفند ماه دردست اقدام است.

مظفري ضمن اشاره به تشكيل كارگروه ترافيكي توسط پليس راه و اداره مسكن و راه شهرسازي ادامه داد: با تشكيل اين كارگروه كارشناسان موفق به شناسايي 85 نقطه حادثه خيز در محورهاي مواصلاتي استان شده اند كه 12 نقطه از آن رفع مشكل شده است و تلاش براي بهبود وضعيت مابقي نقاط و ساماندهي آنها در دست اقدام است.


وي تصريح كرد: از هموطنان و رانندگان تقاضا داريم در طول سفر مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند و چنانچه از مسيرهاي كوهستاني عبور مي كنند زنجير چرخ و وسيايل گرم كننده را به همراه داشته باشند و از وضعيت سيستم گرمايشي خودروشان آگاه باشند.


سرهنگ مظفري در پايان ضمن هشدار به ناوگان مسافربري عمومي در خصوص دقت و رعايت بيش از پيش قوانين و مقررات گفت: هموطنان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي رانندگان اتوبوسها ي مسافربري مراتب را از طريق سامانه 110120 به اطلاع پليس برسانند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.