ID : 10662965
امام جمعه اردکان:

ظریف می بایست به نشانه اعتراض مذاکرات را به تعویق می انداخت نه اینکه با کری قدم بزند


امام جمعه اردکان با ابراز گلایه از رفتار وزیر امور خارجه کشورمان(قدم زدن با کری در خیابان های ژنو) افزود: توقع این بود در زمانی که این نشریه فرانسوی اهانت به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را روا داشت آقای ظریف به نشانه اعتراض به این اقدام موهن ، مذاکرات را به تعویق می انداخت .

به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان گویا ؛ حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی امام جمعه اردکان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت : هدف دشمن از این اقدام موهن ترویج موج اسلام هراسی در دنیاست .
وی افزود : اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و سکوت کشورهای مدعی آزادی بیان در مقابل این اقدام موهن توطئه استکبار جهانی است .
امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 با ابراز گلایه از رفتار وزیر امور خارجه کشورمان افزود : توقع این بود در زمانی که این نشریه فرانسوی اهانت به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را روا داشت آقای ظریف به نشانه اعتراض به این اقدام موهن ، مذاکرات را به تعویق می انداخت .
حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی گفت : جمهوری اسلامی ایران مبدأ بیداری اسلامی و مظهر مقاومت اسلامی در جهان است و وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان نماینده ام القری جهان اسلام باید حقوق همه مسلمانان را در نظر داشته باشد چرا که آمریکا ، عامل اصلی اسلام هراسی در دنیاست .
خطیب نماز جمعه اردکان ، قدم زدن وزیر امور خارجه ایران با وزیر امور خارجه آمریکا را ناخوشایند دانست و اظهار داشت : باید روحیه اسلام خواهی و غیرت دینی مردم را در نظر داشت و امیدواریم که آقای ظریف این مسأله را جبران کند و نگذارد این موضوع تکرار شود .
امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود خطبه دوم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه مقاومت اسلامی ، شهادت جمعی از مجاهدان جبهه مقاومت و بویژه شهادت سردار محمدعلی الله دادی را تبریک و تسلیت گفت و از خدمات این فرمانده دلاور سپاه اسلام تجلیل کرد .

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.