ID : 18155903
حوادث استان یزد؛

عامل آتش سوزي «آهن شهر» بافق دستگير شد/ آغاز طرح پاکسازي محلات توسط پليس يزد


فرمانده انتظامي شهرستان بافق، گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان عامل آتش سوزي اداره سرپرستي شهرک «آهن شهر» را شناسايي و دستگير کردند.شد.

یزد رسا؛

حريق عمدي يک ميليارد و 500 ميليون ريال خسارت بر جاي گذاشت
فرمانده انتظامي شهرستان بافق، گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان عامل آتش سوزي اداره سرپرستي شهرک «آهن شهر» را شناسايي و دستگير کردند.
سرهنگ «فرهادبيگلري» در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي آتش سوزي در اداره سرپرستي شهرک «آهن شهر» بافق بررسي علت اين حادثه در دستور کار قرار گرفت.
وي، افزود: کارآگاهان پليس آگاهي پس از بررسي صحنه آتش¬سوزي متوجه شدند اين حريق به صورت عمدي انجام شده که به همين منظور تحقيقات بيشتر در خصوص دستگيري عامل يا عاملان آتش سوزي، انجام گرفت.
بيگلري با بيان اينکه خسارت وارده اين آتش سوزي بيش از يک ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: با توجه به حساسيت موضوع و تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان بافق، متهم اين پرونده به هويت «ه.خ» 28 ساله که از کارکنان اين شرکت بود شناسايي، دستگير و براي انجام بازجويي به اداره پليس منتقل شد.
سرهنگ بيگلري گفت: متهم در بازجويي هاي پليس به آتش زدن عمدي واحد «رفاهي و خدمات» اين اداره اعتراف و انگيزه خود را انتقام جويي شخصي از مسئولان اداره بيان کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان بافق در پايان افزود: متهم به همراه پرونده قضايي، به دادسرا معرفي شد.

دستگيري 15 سارق و موادفروش در طرح پاکسازي پليس يزد
فرمانده انتظامي شهرستان يزد از اجراي طرح پاکسازي محلات آلوده و دستگيري 15 نفر از سارقان و موادفروشان حرفه¬اي خبر داد.
سرهنگ «منوچهرنصيري» در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي ارتقاء امنيت و آرامش شهروندان و همچنين مقابله با فروشندگان خرد موادمخدر و سارقان حرفه¬اي، طرح پاکسازي نقاط آلوده با هماهنگي مقامات قضايي، به مرحله اجرا درآمد.
وي، نقاط مورد اجرا در اين طرح را خيابان انقلاب، بلوار نواب و بلوار بسيج شهر يزد بيان کرد و ادامه داد: ماموران پليس روز گذشته در قالب هفت تيم عملياتي اجراي اين طرح را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ نصيري، گفت: در اين طرح 15 نفر از سارقان و موادفروشان حرفه¬اي شهر يزد شناسايي و دستگير و همچنين مقداري اموال مسروقه از مخفيگاه اين متهمان نيز کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد در پايان افزود: پليس يزد با همکاري مردم طرح¬هاي مشابه را در دستور کار دارد و شهروندان در صورت اطلاع از مخفيگاه مجرمان و تبهکاران حرفه¬اي، مراتب را از طريق تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند.

کشف 165 کيلو ترياک در يزد
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 165 کيلو ترياک در بازرسي از يک دستگاه تريلي «ولوو» خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ «محمدحسين ستوده¬نيا» در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته ماموران ايستگاه بازرسي شهيدمدني هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه تريلي «ولوو» که با محموله قطعات صنعتي از جنوب کشور عازم «البرز» بود مشکوک شدند.
سرهنگ ستوده¬نيا گفت: ماموران پليس در بازرسي از اين خودرو، 165 کيلو ترياک کشف و يک متهم را دستگير کردند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد در پايان افزود: با دستور مقام قضائي، متهم روانه زندان




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.