ID : 10149676
امام جمعه:

عامل فساد های اقتصادی امروز عدم توجه سران سه قوه به فرمان 8 ماده ای رهبری است


سلیمانی به فرمان 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت:ایشان در سال ۱۳۸۰ فرمان ۸ ماده ای را به سران سه قوه دادند و مسئله فساد اقتصادی را مطرح کردند.متاسفانه سران سه قوه جدی نگرفتند و الان ما باید شاهد خوردن میلیارد ها تومان پول باشیم .

 به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر ،به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله دکتر مفتح و وحدات حوزه و دانشگاه نماز جمعه این هفته در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار گردید.

امام جمعه بافق با اشاره به در پیش بودن شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه عنوان داشت:برگزاری چندین ساله نمازجمعه در دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت این روز ،نمادی از وحدت است.

وی افزود :بحث اتحاد در کتابهای سال 1340 این شهید مطرح شده است و شهید مفتح و شهید مطهری از علمایی بودند که در این زمینه تلاشهای بسیاری نمودند و توسط مستکبران به شهادت رسیدند.

سلیمانی به بررسی نقش استعمار در جدایی بین حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت:امام راحل بعد از انقلاب دستور داد که وحدت بین حوزه و دانشگاه تقویت شود؟

او ادامه داد:دویست سال پیش استعمار وارد میدان شد و بین علوم تفکیک ایجاد کرد تا معنویت را از علوم بگیرد اما در دوران انقلاب حوزه و دانشگاه با هم به میدان آمدند و اکنون امنیت ملی ما نیاز به وحدت حوزه و دانشگاه دارد

وی ضمن  اشاره به پیام  مقام معظم رهبری  به همایش سلامت اداری نبست به مبارزه به مفاسد اقتصادی گفت:نکاتی  در این پیام وجود دارداول اینکه با کارهای ظاهری و نمایشی معجزه ای صورت نمیگیرد ، با سمینار گرفتن مشکلی حل نمی شود باید عمل کنند، مگر وضعیت فساد برای سه قوه مشخص نیست  و اینکه سران سه قوه با هم بنشینند و تصمیماتی قاطع و عمل بدون هر گونه ملاحظه ای در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی بگیرید.

سلیمانی به فرمان 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت:ایشان در سال ۱۳۸۰ فرمان ۸ ماده ای را به سران سه قوه  دادند و مسئله فساد اقتصادی را مطرح کردند.متاسفانه سران سه قوه جدی نگرفتند و الان ما باید شاهد خوردن میلیارد ها تومان پول باشیم .امیدواریم سران سه قوه بر اساس فرامین رهبری عمل نموده و رانت خوارها و فاسدان را به سزای عملشان برسانند.

در حاشیه نماز جمعه این هفته نمایشگاه کتاب نیز برگزار گردیده بود.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.