ID : 21152459
امام جمعه تفت:

عدم اقبال نمایندگان مجلس به کمیسیون فرهنگی اشتباهی غیرقابل توجیه است


امام جمعه تفت با انتقاد از عدم استقبال نمایندگان مجلس دهم از کمیسیون فرهنگی، گفت: این اشتباه هیچگونه قابل توجیه نیست که در اوج مشکلات فرهنگی و تهاجم دشمن، نمایندگان مجلس از زیر بار کمیسیون فرهنگی شانه خالی کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان بر استفاده حداکثری از فضیلت های این ماه تاکید کرد و گفت: رمضان، ماه بسیار بزرگی است؛ماه مبارک رمضان ماه نزول نعمات الهی است و خداوند در این ماه، درهای رحمت خود را به روی تمام بندگانش باز کرده است.

حجت الاسلام «ابوالقاسم غفوری» در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس دهم با مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم تمام نمایندگان، توصیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای موفقیت باید به ریسمان ولایت چنگ بزنند، ادامه داد: نماینده ای ولایتمدار است که یک قدم جلوتر یا عقب از رهبری حرکت نکند و تمام علمکرد خود را با معیار رهبری بسنجد.

خطیب جمعه تفت تصریح کرد: همانگونه رهبری فرمودند، امروز اولویت مجلس دهم باید اقتصاد و آن هم اقدام و عمل در این حوزه باشد و با برنامه ریزی و تصویب قوانین راهگشا مشکلات اقتصادی کشور را به حداقل برساند؛ امروز بیشتر مشکلات ما در حوزه اقتصاد و سایر حوزه ها به خاطر قوانین اشتباه یا نبود قانون است.

امام جمعه تفت با انتقاد از عدم استقبال نمایندگان مجلس دهم از کمیسیون فرهنگی، گفت: این اشتباه هیچگونه قابل توجیه نیست که در اوج مشکلات فرهنگی و تهاجم دشمن، نمایندگان مجلس از زیر بار کمیسیون فرهنگی شانه خالی کنند و این کمیسیون را به حال خود رها کنند.

وی افزود: نمایندگان استان یزد جدای از مسائل کشور به فکر مشکلات استان و حوزه های انتخابیه باشند؛ تقسیم حوزه انتخابیه استان یزد عادلانه نیست و مشکلاتی زیادی را به بار آورده است؛ نمایندگان استان نباید این موضوع را فراموش کنند و دوباره نزدیک انتخابات به فکر تغییر آن بیفتند.

حجت الاسلام غفوری در پایان از حضور نماینده مجلس خبرگان استان یزد در نماز جمعه تفت تشکر کرد.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.